Ei helevata,ei hyvältä näytä!! ylihuomenna olis Autokoulun Teoriakoe ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epävarmaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epävarmaa..

Vieras
mä taas harjoittelin netissä eikä mee läpi,monta kertaa jäänyt ehdestä kiinni!! :/ itse kokeessa varmasti jännityskin on toista luokkaa,hirvittää miten meneekö läpi!!! :/

ei ois tsempaukset / omakohtaiset kokemukset pahiteeksi nyt.. ;O

Itse kyllä sain niitä harjoituksia läpikin, mutta usein jäi siitä yhdestä kiinni ja sitten kun meniin teoriakokeeseen, niin olin aivan tyrmistynyt miten helppoja ne kysymykset oli, joten älä jännitä turhaan, sillä ne kysymykset voi olla todella helppoja.

KOmpia ne ei tosiaan taida harrastaa eli älä hämäänny, jos joku tuntuu tosi helpolta. Toivottavasti sulla on hyvä harjoitusohjelma. Mulla oli ja se aina hyvin selitti ne väärät vastaukset. Tee vaan vielä monta kertaa niitä harjoitustestejä, koska samantyyppiset kysymykset niissä oikeissakin kokeissa pyörii.
Tsemppiä

[QUOTE="shihtzu";22722667]Itse kyllä sain niitä harjoituksia läpikin, mutta usein jäi siitä yhdestä kiinni ja sitten kun meniin teoriakokeeseen, niin olin aivan tyrmistynyt miten helppoja ne kysymykset oli, joten älä jännitä turhaan, sillä ne kysymykset voi olla todella helppoja.[/QUOTE]

toivotaan näin!:)

KOmpia ne ei tosiaan taida harrastaa eli älä hämäänny, jos joku tuntuu tosi helpolta. Toivottavasti sulla on hyvä harjoitusohjelma. Mulla oli ja se aina hyvin selitti ne väärät vastaukset. Tee vaan vielä monta kertaa niitä harjoitustestejä, koska samantyyppiset kysymykset niissä oikeissakin kokeissa pyörii.
Tsemppiä

kiitos!=) taidan mennä taas jatkamaan harjoituksia,pakko pitää välistä pieni breikki..

Minusta teoriakoe oli helppo, selvitin sen akalla kerralla. Tosin ajaminen oli vaikeampaa ja selvitin inssin vasta kolmannella kerralla,e nkä vieläkään väitä olevani täydellinen ajaja

Täh? Miten voi olla noin vaikeaa?

Eikö sun pitääsi opettajana ymmärtää se, että kaikki ei osaa kaikkia juttuja? Ihmiset kun on erilaasia.

Mulla ittellä meni kirjalliset läpitte tokalla kerralla koska sitä kuitenkin jännitti sitä tilannetta ja sitten tietokoneella kun teki sitä koetta niin siinä piti olla suhtnopia ja sitten saattoi paniikissa vastata väärin ja samantien huomata, että hitto vieköön...

Inssi mulla meni ekalla läpi.

Yhteistyössä