Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mielestäni aika hyvin toimi ennen kuin tuli lisää moderaattoreita. Ja mielestäni siis on erittäin hienoa että tätä palstaa valvotaan, mutta rajansa kaikella...
Tärkeää on se, että sananvapautta ei liikaa rajoiteta. Kohta täällä ei saa sanoa huomenta, koska se saattaa loukata niitä jotka asuvat jossain muualla ja siellä saattaa olla ilta.
Täällähän oli se ohjelma joka sensuroi. Esim. homo oli yksi niistä sensuroiduista sanoista. Homogenoimaton maito oli siis tyyliin !@&#* maito.![]()
Minulla on selkeä mielikuva siitä, että ennen kuin edellisen kerran otettiin lisää modeja, oli kovasti puhetta ja välillä murinaa heistäkin, jotka silloin olivat jo remmissä ja vaadittiin lisää ihmisiä, nimenomaan erilaisia ihmisiä, ettei liikaa nyt sitten jotkut sooloile, ja kas tässä tulos, nyt he vanhat modet kyllä kelpaavat, mutta uudet moititaan
No, mielipiteen vapaus on toki tärkeä asia, mutta vieläkin peräänkuuluttaisin sitä, että tärkein avain siihen on siellä oman näppiksen edessä, ei siellä moderaattorin. =) Sitten kun joku pystyy näyttämään minulle toteen, että jotain tähdellistä on joskus poistettu, olen valmis muuttamaan mielipidettäni.