ei haluta yhtään... kestääkö kauan? onko muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
32 v, kahden lapsen äippä. Kuopus 10 kk, imetän vielä. Helppo vauva, nukkuu yöt, hyvätuulinen jne. Eli ei haluttomuus ainakaan väsymyksestä johdu. Mutta ei vaan yhtään haluta. Mies on loukkaantunut ja mua tää seksin puute vaivaa. Onko muita? Miten taas saan itseni tähän hommaan?

1,5v jatkunut jo ja eipä näy loppua, ennemminkin pahempaan suuntaan menee.. Itseä turhauttaa, ja miestä ärsyttää.. Jonka toki ymmärrän, mutta ei tee mieli niin ei tee..

Jos teillä on muuten kaikki kunnossa, niin... oletko kokeillut seksiä, vaikkei haluttaisikaan? Joskus sillä pääsee taas vauhtiin mukaan.

Jos on muuten ongelmia suhteessa, ei saa nukuttua tarpeeksi tai on muita huolia, niin silloin toi ei kyllä toimi.

En ole siis ainut.
olen toki seksiä harrastanut vaikka ei haluta... oisko noin kerran kk:ssa. mutta olisin halunnut sillei että haluttaa oikein kunnolla. Muuten se on ihan luonnotonta ja hävettääkin kun joutuu liukastetta käyttämään..kun ei muuten kostu millään ja mies on sekunnissa valmis puuhiin.

No älä ainakaan häpeä! käy vaikka gynellä näytillä, kaiken varalta ettei ainakaan ole mitään vikaa. Liukastetta reippaasti ja sanot miehelle miten asia on. Meillä mies lopetti "painostuksen" ja antaa mun olla nyt rauhassa kunnes itse haluan, siihen tarvittiin vaan aika pohjalle meno ja pari lääkärikäyntiä, uupumuksen takia.... siis en seksi uupumus vaan muuten. : /

Meillä vauva 9 kk:tta. Väsymys on meillä yksi syy haluttomuuteen. Tuohon liukkauden puutteeseen sain gyneltä määräyksen ostaa apteekista ilman reseptiä saatavia estrogeenikapseleita. Käytetään vaihdevuosioireiden hoitoon, mutta sopivat myös imettäville. Auttoivat tosi paljon! Ei tarvitse enää liukkaria, ja sitä myöten on ehkä vähän halutkin palanneet, kun seksi ei ole toivotonta räpellystä liukkarin kanssa.

Yhteistyössä