Ei haluja eron jälkeen ketään kohtaan - miten saan ne takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluton

Vieras
Yli puoli vuotta sitten erosin avopuolisostani, olimme olleet yhdessä vuosia ja vuosia ja hän on ainoa kenen kanssa olen harrastanut seksiä. En ole ikinä ollut mikään himosekstailija mutta nyt tuntuu että vähätkin halut ovat hävinneet. En halua olla frigidi tms. Olen vain sulkenut koko aiheen pois mielestäni enkä tiedä miten saan sen takaisin. Eron jälkeenkin olen suostunut sänkyyn exäni kanssa joitakin kertoja, suurimman oran kerroista en ole itse nauttinut yhtään.

Miten saan tämän taas auki? Pelottaa ajatus seksistä jonkun toisen kanssa vaikka haluan sen kyllä kokea. Mutta kun ei edes tee mieli! Exä on tässä välissä kerennyt toista naista kokeilla ja se ärsyttää, minä en ole kuitenkaan mikään yhden illan juttujen harrastaja. Niin kuinka edes saan itseni sellaiseen tilanteeseen joka johtaisi seksiin? Ja kun ei paljoa ole haluja hoitaa niitä asioita yksinäänkään, tarkoitan siis siinä mielessä että kun halut eivät tunnu riittävän edes itsetyydytykseen. Mitä ihmettä teen? Onko kukaan muu kokenut tällaista, kannustavat tarinat voisivat vähän helpottaa oloa...:(

Miksi on kiire? Halut varmasti tulevat, kun on tarpeen. Joillakin kestää varmasti kauankin eron jälkeen ennen kuin haluaa ketään. Siihen en sitten osaa vastata, miten pääset tilanteeseen, joka johtaisi seksiin. Elä, koe asioita ja odota, että kiinnostut jostakusta. Eiköhän se vielä tapahdu. Seksiseuraa ei kannara haeskella, jos ei ole käyttöä sille.

Ei elämä mitään pakkoseksiä ole. Olet jostain saanut sellaisen harhakäsityksen, että ihmisellä on oltava seksielämä, jotta hän olisi ns. hyvä ihminen. Oletkohan lukenut liikaa ellejä? Voit elää ihan rauhassa selibaatissa, se on ihan oma asiasi, joka ei kuulu kenellekään toiselle ihmiselle.