K
kerrasta poikki!!
Vieras
tein itse kebabbia, siis sellaisia valmislastuja. siihen värkkäsin chili-pippuri-tomaatti kastikkeen. ja raikas salaatti pitaleivän kera. oli nannaa! ikinä en osta/tilaa mitään pitsakebaa mestasta!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kerrasta poikki!! :tein itse kebabbia, siis sellaisia valmislastuja. siihen värkkäsin chili-pippuri-tomaatti kastikkeen. ja raikas salaatti pitaleivän kera. oli nannaa! ikinä en osta/tilaa mitään pitsakebaa mestasta!
Alkuperäinen kirjoittaja jarppi:Alkuperäinen kirjoittaja kerrasta poikki!! :tein itse kebabbia, siis sellaisia valmislastuja. siihen värkkäsin chili-pippuri-tomaatti kastikkeen. ja raikas salaatti pitaleivän kera. oli nannaa! ikinä en osta/tilaa mitään pitsakebaa mestasta!
mitä merkkiä mallia tuo kebab oli?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jarppi:Alkuperäinen kirjoittaja kerrasta poikki!! :tein itse kebabbia, siis sellaisia valmislastuja. siihen värkkäsin chili-pippuri-tomaatti kastikkeen. ja raikas salaatti pitaleivän kera. oli nannaa! ikinä en osta/tilaa mitään pitsakebaa mestasta!
mitä merkkiä mallia tuo kebab oli?
snelmannia mutta watkinssin on paras..![]()