V
"vieras"
Vieras
Anteeksi, en tosiaan tarkoittanut pahaa. Nyt olisi parempi, että vanhemmat lapset muuttavat oman katon alle asumaan, jolloin saavat asiaankuuluvaa asumistukea ja toimeentulotukea ja teidän rahanne jäisivät teidän ja pienempien lasten käyttöön (joille ne omat lapsilisät kuuluvatkin). Samoin täysikäiselle vammaiselle lapselle joku tuettu asumismuoto olisi paras. Voisi silti vierailla teillä niin paljon kuin haluaa. Kannattaa miettiä käytännön kannalta asioita, niin helpottaisi hankala tilanne.Alkuperäinen kirjoittaja mikrokuituelämää;24851392:Provo kai minä oonkin, koko elämäni on provoa. Kun mun kaikki lapset ai oo enää lapsilisäikäisiä. Ja mukaan mahtuu vielä täysikäinen vammainenkin, jota myös yhä pidän perheeseen kuuluvan, ja josta pidän huolta.
En silti luullutkaan, että elämäni yhtään helpttusi kun tänne kirjoitna, on vaan omaa turhautumistani. Ei se teidän kenenkään syytä ole. Mutta älkää ihmeessä huudelko provoksi.
Se on yhtä kuin sanoisitte että koko elämäni on olematonta, turhaa. Muutenkin tuntuu juuri nyt siltä. Ja siltikin minun täytyisi olla olemassa, kun niin moni ihminen tarvitse minua.
Elämisenhalua vaan tarvitsin lisää. Kai. Tai sitten en mitään, Antaa olla.