V
"vieras"
Vieras
Oon nyt hakenut yhteen paikkaan, joka olisi täydellisen sopiva mulle. Tein hakemusta monta päivää, kävin läpi sellaset työkokemukset, joista hyötyä hakemassani paikassa (siis millaisia työtehtäviä mulla on ollut, joista hyötyä hakemassani työssä jne), kerroin miksi just mä olisin hyvä siihen työhön, millaisia ominaisuuksia mulla on ja yleensäkin hakemus oli mun mielestä tosi asiallinen. Hakuaika on nyt kuitenkin päättynyt pari viikkoa sitten eikä ainakaan vielä ole mitään yhteydenottoa tullut. Tuntuu, että kaikilla joilta oon kysynyt on sellaisia kokemuksia, että haastattelukutsu on tullut joko päivä pari hakemuksen jättämisen jälkeen (siis ennen hakuajan päättymistä) tai vähintäänkin pari päivää hakuajan päättymisen jälkeen... kannattaako tässä nyt enää toivoa pääsevänsä haastatteluun?
Tuntuu, että olen tehnyt kaikkeni päästäkseni edes haastatteluun mut jos sekään ei riitä niin mitä vielä voisin tehdä lisää? Yleensäkin sellaisia töitä, johon mulla on koulutus tai kokemusta on hirveän vähän tarjolla, siksi tää yksikin paikka on mulle tosi tärkeä...
Tuntuu, että olen tehnyt kaikkeni päästäkseni edes haastatteluun mut jos sekään ei riitä niin mitä vielä voisin tehdä lisää? Yleensäkin sellaisia töitä, johon mulla on koulutus tai kokemusta on hirveän vähän tarjolla, siksi tää yksikin paikka on mulle tosi tärkeä...