Ei enää ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huora

Vieras
Mulle kävi niin ohrasesti kuin vois ajatella vain teinille käyvän. Olin pitkästä pitkästä aikaa bileissä, tuttua porukkaa jne. Join liikaa, talon isäntä tarjoili shotteja yms ja huomaamattani olin ihan tolkku pois. Seuraava havainto on että mua naidaan. Mies sellanen jota en ennestään tuntenut enkä muista mitään ees jutelleeni hänen kanssaan. Ja muut tiesi mitä tapahtuu. Siis ne jotka ei ollu vielä sammunu. En kehannu poistua paikalta vaan tärisin ja itkin kunnes kaikki muut hiljeni, pakenin paikalta ja ajoin sit vielä fiksusti kännissä paniikissa kotiin. Mietin että ajanko saman tien kallioleikkaukseen, mut ajatus oman lapsen surusta esti.

Oma tyhmyys mut silti... askarruttaa mieltä. Miksi join liikaa??? Miten olen mahtanut käyttäytyä, mitään muistikuvia ei oo :(
Miten joku tuntematon äijä haluu naida jotain puolitolkuissaan olevaa, parisuhteessa elävää naista jolla on lapsi? Miks ei kukaan mun "kaveri" mitenkään puuttunu asiaan? Mitähän tauteja mulle on kertynyt?
Miten näin voi tapahtua kun rakastan miestäni enkä oo edes ikinä haikaillut kenenkään muun perään koko paisuhteen aikana? Toipuuko parisuhde tästä ikinä?

Ja mikään ei lohduta. Tuntuu että oon yks lutka ja oon pilannut koko elämäni.

Uni ei tule.

Lääkkeitä ja viinaa tilapäisavuksi?

Ei kannata ottaa lääkkeitä ja viinaa sekaisin, ei siitä ole avuksi. Ja sitäpaitsi sehän on rikos käyttää tiedottomassa tilassa olevaa seksuaalisesti hyväksi. Että jos siitä lähtis. Jos saisit sen miehen vastuuseen teostaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lollis:
Viina on viisasten juoma. Jos sut huumattiin.

Niin.. en vaan voi uskoo.. kun tunsin 80 % ihmisistä sillä... Mut ehkä.

Muisti on mennyt kyl ihan totaalisesti. Muistan vaan kauheimman eli havainnot alkaa siitä kun "naitiin" ja tajusin mitä tapahtuu ja oisin halunnu vaan paeta siitä pois mut en vaan pystyny tekeen mitään kun en edes tienny miten olin siihen tilanteeseen joutunu. Ja häpesin kun tutut ihmiset oli toisessa huoneessa juhlimassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lollis:
Viina on viisasten juoma. Jos sut huumattiin.

Niin.. en vaan voi uskoo.. kun tunsin 80 % ihmisistä sillä... Mut ehkä.

Muisti on mennyt kyl ihan totaalisesti. Muistan vaan kauheimman eli havainnot alkaa siitä kun "naitiin" ja tajusin mitä tapahtuu ja oisin halunnu vaan paeta siitä pois mut en vaan pystyny tekeen mitään kun en edes tienny miten olin siihen tilanteeseen joutunu. Ja häpesin kun tutut ihmiset oli toisessa huoneessa juhlimassa.

Teet rikosilmoituksen asiasta, sanot, että menit paniikkiin.

Kotona kävin heti kylvyssä ja sit menin tunnustaan miehelle että olin jonkun äijän kaa. Sit vaan tärisin ittekseni lattialla ja itkin ja syytin itteeni ja mies on ollu ihan sekasin. Illalla sain kirjotettua asiat paperille, siis sen mitä tapahtu, kun en mä voinu puhua iitä. Ei vaan pysty. Mies on edelleen sekasin ja haluis välillä lähtee käveleen ja välillä lyödä...

Kävin ottaan jälkiehkäisynkin ja sain tietää että noista sukupuolitaudeista ei oo tietoo ennenkun 3 kk päästä kaikista eli tää on yhtä helvettiä koko syksy.

viinan takia oot tossa jamassa ja silti haet lohtua viinasta? onpas järkevää..

mitäs mies on tohon kaikkeen sanonu? en näe syytä miksei miehelle vois kertoa jos ei kerran itse ole pettänyt.. raiskaus on rikos, kannattaa tehdä ilmoitus

Kotona kävin heti kylvyssä ja sit menin tunnustaan miehelle että olin jonkun äijän kaa. Sit vaan tärisin ittekseni lattialla ja itkin ja syytin itteeni ja mies on ollu ihan sekasin. Illalla sain kirjotettua asiat paperille, siis sen mitä tapahtu, kun en mä voinu puhua iitä. Ei vaan pysty. Mies on edelleen sekasin ja haluis välillä lähtee käveleen ja välillä lyödä...

Kävin ottaan jälkiehkäisynkin ja sain tietää että noista sukupuolitaudeista ei oo tietoo ennenkun 3 kk päästä kaikista eli tää on yhtä helvettiä koko syksy.

Sinä olet alkoholisti.

En mä aio kyl tehä mitään rikosilmotusta. Haluun vaan unohtaa koko jutun. Toivon että kaikki paikalla olleet unohtais myös. Ja mistä mä tiedän miten "viettelevästi" mä oon käyttäytyny ennen tota hommaa?? Kun en mä muista mitään... en muista en.. Jos se on ollu mun ma aloite? Vaikka mä rakastan mun miestä ja perhettä enemmän kuin mitän ja ne on parasta mitä oon ikinä elämässäni saanut.

Hei kuule, mene tekemään rikosilmoitus asiasta, tai käy ainakin kyselemässä poliisilaitokselta asiasta. Hiviin on olemassa ainakin semmonen lääke, mikä pienentä tartunnan riskiä, jonka voi ottaa, kun ottaa pian tapahtuneesta.
Onko sulla mitään, missä ois sen äijän nesteitä, housuja tai mitään?

Jos se on niin tyhmä, et se kieltää, ettei oo suhun koskenut, niin sillon se jää kiinni. Mutta jos se sanoo, että teitte sen yhteisymmärryksessä, niin sillon sun on vaikeempi todistaa sitä.

En mä aio kyl tehä mitään rikosilmotusta. Haluun vaan unohtaa koko jutun. Toivon että kaikki paikalla olleet unohtais myös. Ja mistä mä tiedän miten "viettelevästi" mä oon käyttäytyny ennen tota hommaa?? Kun en mä muista mitään... en muista en.. Jos se on ollu mun ma aloite? Vaikka mä rakastan mun miestä ja perhettä enemmän kuin mitän ja ne on parasta mitä oon ikinä elämässäni saanut.

No voi että. :hug:

Mitä jos puhuisit sen kyseisen miehen kanssa ja kysyisit niiltä sun kavereilta, et mikä se tilanne oli?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
viinan takia oot tossa jamassa ja silti haet lohtua viinasta? onpas järkevää..

mitäs mies on tohon kaikkeen sanonu? en näe syytä miksei miehelle vois kertoa jos ei kerran itse ole pettänyt.. raiskaus on rikos, kannattaa tehdä ilmoitus

Kerroin mä kirjoittaen... mut se asia oli niin kauhee etten mä pystynyt puhumaan siitä. Ei saa sanoja ulos. Eikä mul oo ketän muuta kelle avautua. Siks on tähän palstaan turvauduttava.

http://www.aa.fi/puhelimet.html?adwords=aa

Alkuperäinen kirjoittaja yks joka ei ole:

Sinä olet alkoholisti.

Ok. Ilmoittaudun sit aa-kerhoon. Olin toka kertaa vuoteen mitään alkoholia nauttimassa eikä ole tollanen käytös kyllä tapoihin kuulunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No voi että. :hug:

Mitä jos puhuisit sen kyseisen miehen kanssa ja kysyisit niiltä sun kavereilta, et mikä se tilanne oli?

Niin. tällä hetkellä tuntuu vaan lähinnä siltä etten haluu ikinä edes niitä kavereita nähdä. Mull läheisin ihminen kertoi itse olleensa jo nukkumassa kun tällasta on käynyt joten hänestä ei apua asiaan, enkä niille muille kyllä kehtaa alkaa soitteleen tän takia.

Ja siitä miehestä tiedän tasan etunimen enkä mitän muuta.

Minä rohkea ja lihaksikas PALSTASOTURI tarjoan apuani sinulle, ota tai jätä.
Neuvoni kuuluu näin. Heti kun pääset seuraaviin bileisiin sinne missä ikinä oletkin, menet sinne ja bongaat sen runkkarin sieltä, seuraavaksi hankit hänet sänkyyn ja jätät puhelun poliisille auki panon ajaksi ja alat huutaa ihan hervottomasti "LOPETA!! APUA! AUTTAKAA MUA! MUA RAISKATAAN!! ja sitten vielä huudat osoitteen perään. Siitä jää mies kiinni itseteosta ja saa maksaa kovan hinnan siitä, että pani sua. Rakkain terveisin, PALSTASOTURI! :attn:

Ei toi nyt oikeesti kuulosta normaalilta, että ei muista, mitä on tapahtunut... Paljonko sä joit? :o Muistatko, mitä joit ja kuinka paljon? Olisitko voinut todella mennä siitä niin sekaisin, vai oisko ollut jotain muuta seassa?

Jos jotain muuta seassa, niin kannattaako soitella kytille, jos vaikka se voidaan verestä testata?

Aattele jos sua onkin huumattu ja nyt se huumaaja pääsis ku koira veräjästä? Jos sä ilmotat poliisille, et epäilet, et sua on huumattu?

Älä vaan soita poliisille, että mies pääsee tekemään saman jonkun muunkin kanssa. Koko poppoo kuulusteluun niin selviää kuka mies on ja missä kunnossa olet hänen kanssaan sänkyyn joutunut.

Niin. tällä hetkellä tuntuu vaan lähinnä siltä etten haluu ikinä edes niitä kavereita nähdä. Mull läheisin ihminen kertoi itse olleensa jo nukkumassa kun tällasta on käynyt joten hänestä ei apua asiaan, enkä niille muille kyllä kehtaa alkaa soitteleen tän takia.

Ja siitä miehestä tiedän tasan etunimen enkä mitän muuta.

Nyt kuule vaihdat "ystävät" ja pikaisesti. Katso nyt hyvä ihminen, ettet moiseen ryyppysakkiin haksahda. On niitä ihan tavallisiakin äitejä.

Yhteistyössä