H
huora
Vieras
Mulle kävi niin ohrasesti kuin vois ajatella vain teinille käyvän. Olin pitkästä pitkästä aikaa bileissä, tuttua porukkaa jne. Join liikaa, talon isäntä tarjoili shotteja yms ja huomaamattani olin ihan tolkku pois. Seuraava havainto on että mua naidaan. Mies sellanen jota en ennestään tuntenut enkä muista mitään ees jutelleeni hänen kanssaan. Ja muut tiesi mitä tapahtuu. Siis ne jotka ei ollu vielä sammunu. En kehannu poistua paikalta vaan tärisin ja itkin kunnes kaikki muut hiljeni, pakenin paikalta ja ajoin sit vielä fiksusti kännissä paniikissa kotiin. Mietin että ajanko saman tien kallioleikkaukseen, mut ajatus oman lapsen surusta esti.
Oma tyhmyys mut silti... askarruttaa mieltä. Miksi join liikaa??? Miten olen mahtanut käyttäytyä, mitään muistikuvia ei oo
Miten joku tuntematon äijä haluu naida jotain puolitolkuissaan olevaa, parisuhteessa elävää naista jolla on lapsi? Miks ei kukaan mun "kaveri" mitenkään puuttunu asiaan? Mitähän tauteja mulle on kertynyt?
Miten näin voi tapahtua kun rakastan miestäni enkä oo edes ikinä haikaillut kenenkään muun perään koko paisuhteen aikana? Toipuuko parisuhde tästä ikinä?
Ja mikään ei lohduta. Tuntuu että oon yks lutka ja oon pilannut koko elämäni.
Uni ei tule.
Lääkkeitä ja viinaa tilapäisavuksi?
Oma tyhmyys mut silti... askarruttaa mieltä. Miksi join liikaa??? Miten olen mahtanut käyttäytyä, mitään muistikuvia ei oo
Miten joku tuntematon äijä haluu naida jotain puolitolkuissaan olevaa, parisuhteessa elävää naista jolla on lapsi? Miks ei kukaan mun "kaveri" mitenkään puuttunu asiaan? Mitähän tauteja mulle on kertynyt?
Miten näin voi tapahtua kun rakastan miestäni enkä oo edes ikinä haikaillut kenenkään muun perään koko paisuhteen aikana? Toipuuko parisuhde tästä ikinä?
Ja mikään ei lohduta. Tuntuu että oon yks lutka ja oon pilannut koko elämäni.
Uni ei tule.
Lääkkeitä ja viinaa tilapäisavuksi?