T
"tiipii"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24735358:Siis tottakai lähtee ääntä, en mä sitä.....
Mutta mitä se ääni sanoo, ni sitä mä tässä haukoin järkytyksessä.
No, kaks tuntia seisoo vaikka päällään
Meillä on tälläiset retromallin synttärit, ettei ole kaverilahjoja eikä mitään pellenumeroita tms- ajattelin naivisti että saavat leikkiä keskenään ja touhata synttärilahjoilla ja kaikkea sellaista vanhanaikaista.
Täällä kans yks "retro", jonka mielestä lasten synttäreillä leikitään tuolileikkiä, "vettä kengässä" yms. Syödään kakkua, namuja ja jotain pientä suolaista(ei kuiteskaan tilata Mäkkäristä hampurilaisaterioita kaikille), juomana limubooli, eikä vieraille anneta lahjoja, paitsi "vitosen" synttäreillä, jotka ovat marraskuun lopussa, niin ovat saaneet suklaakalenterit mukaansa.. Mutta kuten joku jo mainitsikin, niin olin aikas äimänä, kun ihan kivat pojat sitten kimpassa olivat kaikkea muuta kuin kivoja; lätkivät toisiaan naamaan ihan nauraen, vaikka näki, kuinka joillakin itku silmässä, puhuivat rumasti ja röyhtäilivät yms.. Yritin siinä sitten käytöstapoja vähän opastaa, muttei mitään vaikutusta.. Meillä juhlat kestävätkin nykyään 1,5 tuntia, niin menee mahdollisimman sujuvasti koko homma..