minen leivo ennää ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
yliannostus, ei jaksa.. pakko kait mun on noi loppuun tehdä mutta silti.. vika kakkupohja uunissa, sitten muotoilemaan pojan kakkua..
mies ihmettelee miksi olen hitusen äkäinen, kun sain tehdä noi kaikki yksin.. |O nyt kysäisin että josko se viittis auttaa viimesten kuorrutusten kanssa, kun se on hidasta puuhaa ja mä en enää jaksa sitä yksin tehdä.

illan viimonen puuha on sitten 2 lisäpiirakan tekeminen, niissä ei onneks kauaa mene

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:
:hug: Mä olen muutaman kerran päivän aikana miettinyt, että miten pärjäät. Aika hyvässä mallissahan nuo on. Muista nyt, että olet ekaa päivää vaimo :xmas: Nauti siitäkin :D

mie olin jo perumassa koko juhlat kun kävi niin ärsyttämään :ashamed: mies tosissaan hermostu pojan huutoon kun ei olis tahtonut syödä, ja mies sitte katos makkariin missä veti iloisesti 3,5 tunnin päikkärit.. ja mä sain sitten yksin tehä näit.. ja kiukkuinen oon sille vielkin :ashamed:

Joo, en pystyisi minäkään tän lauman keskellä. :ashamed: Aina olen suosiolla pyytänyt apuja tarjoomuksiin muualta ja ollut omakohtaisesti paras ratkaisu. En ole yhtään emäntätyyppinen jonka tekis mieli kehuskella itse tehdyillä leipomuksilla, mutta arvostan kyllä niitä jotka pystyy kaiken itse loihtimaan. :flower: Tiedän että homma se on perheen kanssa joskus hampaiden kiristelyä!

Harvoin tosiaan leivon mutta eilen tuli taas inspis ja tänäänkin kai jotain pitäs vääntää. :p Kausiluontoista.

4528475402_9a4b9c3e5f.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
:hug: Mä olen muutaman kerran päivän aikana miettinyt, että miten pärjäät. Aika hyvässä mallissahan nuo on. Muista nyt, että olet ekaa päivää vaimo :xmas: Nauti siitäkin :D

mie olin jo perumassa koko juhlat kun kävi niin ärsyttämään :ashamed: mies tosissaan hermostu pojan huutoon kun ei olis tahtonut syödä, ja mies sitte katos makkariin missä veti iloisesti 3,5 tunnin päikkärit.. ja mä sain sitten yksin tehä näit.. ja kiukkuinen oon sille vielkin :ashamed:

Helpottaisko yhtään jos ajattelisit että hyvä että meni pois jaloista.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

Helpottaisko yhtään jos ajattelisit että hyvä että meni pois jaloista.. :whistle:

nyt se auttoi mua, meinas ekan leivoksen kohdalla luovuttaa mutta mä aloin ärjymään että on se nyt kumma kun mun pitää kaikki yksin tehdä, niin kiltisti pipersi niitä mun kanssa :kieh:
nyt vaan simppeli kakun täyttö ja 2 piirakkaa niin olen valmis... tälle päivälle :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Vain laiskimus kehuu töillään :D

:ashamed: mää en kehu, mää päivitän tilannetta :laugh:

mutta nyt siis on valmista, kakut obn turvallisesti jääkaapissa, ilman katastrofeja (huomenna sitten kuorrutus joka lienee se isoin katastrofi)
nyt voinkin sitten ihan vallan mennä sohvalle istumaan ja rentoutua vihdoin :D

Yhteistyössä