Ei ällöjä ois...?

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Pitäsikö mun mennä taas vähän kokeilemaan tota kuntopyörää . Yrittää pitää syketaso hyvällä hollilla ja vähän hikoilla?

vaatetelinettä tarkoitat?

Mun pitäisi varmaan ostaa joku vaateteline kotiinkin. Voisi treenata aina silloin kun on aikaa

:laugh: :D Joo, vaatetelinettä juuri. Vaatetelineestä tuli mieleen uusiokeskuskäynti. Siellä oli ostostv:n urheiluvälineiden hautausmaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Oikeasti, mie säälin sinua. Pidän peukut pystyssä, että sen naapurisi karaokelaitteet räjähtää :headwall:

mä saan alkaa muuttaa 15.2 :laugh: :laugh: :laugh: jippiiii!

Lähtösi kunniaksi voisit vaikka laittaa nonstoppina soimaan Jamppa Tuomista ja Frederikiä. Täysillä. Aina siksi aikaa, kun ole muualla viemässä tavaroita.

:laugh: :D Joo, vaatetelinettä juuri. Vaatetelineestä tuli mieleen uusiokeskuskäynti. Siellä oli ostostv:n urheiluvälineiden hautausmaa :D

meilläpäin on myös pari kirppistä jotka on täynnä jotain thighmastereita ja niitä sinisiä ostoskanavan vatsalihasjumppalautoja. Molempia mainostettiin kun mä olin lapsi...
Pitäisköhän ostaa kun halvalla saa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

meilläpäin on myös pari kirppistä jotka on täynnä jotain thighmastereita ja niitä sinisiä ostoskanavan vatsalihasjumppalautoja. Molempia mainostettiin kun mä olin lapsi...
Pitäisköhän ostaa kun halvalla saa :snotty:

:laugh: :D Onkohan ne vaihtaneet Chuckiin? :D Nyt mä meen :wave: Myöhemmin :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Oikeasti, mie säälin sinua. Pidän peukut pystyssä, että sen naapurisi karaokelaitteet räjähtää :headwall:

Lähtösi kunniaksi voisit vaikka laittaa nonstoppina soimaan Jamppa Tuomista ja Frederikiä. Täysillä. Aina siksi aikaa, kun ole muualla viemässä tavaroita.

se vaan tykkäis niistä :snotty:

ja mikä on simontyyli :D kortin voisi jättää kyl seuraavalle naapurille :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

se vaan tykkäis niistä :snotty:

ja mikä on simontyyli :D kortin voisi jättää kyl seuraavalle naapurille :D

Ja jos päätät kuitenkin "keikata" ne vehkeet niin mä voisin olla kiinnostunut... :D

Yhteistyössä