Ei ällöjä ois...?

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Kärsis. Luin eilen sitä pinoa vielä ja huomasin, että 6 kiloo, sehän on wow-juttu :flower: :)

mutkun se ei näy missään :'(
jäisi housut reisistä edes vähän löysäksi niin motivoituisin paremmin

Ehkä se ei vielä näy, mutta varmasti kohta näkyy. Toihan on ihan huima pudotus nimittäin. Mä oon niin holtiton, ettei minulla riittäisi itsekuri pitämään yllä laihdutuskuuria ja säännöllistä jumppaa :ashamed: Mä vihaan liikuntaa muutenkin. Musta on aina kiva kuulla miten ihmiset liikkuu ja on aktiivisia. Itseäni hävettää kun olen niin pirun laiska :snotty: Mun pitäisi ihan oikeasti vähän vahvistaa sydäntä ja keuhkoja jollain jumpalla. :ashamed:

Arvatkaa muuten mitä mulle on käynyt tän miehen laihdutuskuurin myötä :o Mitä ei ole ennen tapahtunut! Mä olen ryhtynyt miettimään kaloreita ja tuntemaan syyllisyyttä syömisistäni :| Eilen oli karkkipäivä ja mulla oli morkkis, kun söin niin paljon karkkia :|

me just Rajiksen kanssa mietittiin että eikö se muka piisaa jos lukee elämäntapahallintakirjoja? jos vaikka samalla herkuttelee, niin sitä ei lasketa, vai mitä?

pitäis lähteä hernekeiton tekoon kun jaksaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
hyvä juttu :D mistähän mä saisin vielä palvelijan hoitaan mua... kukaan ei mesessä tai facebookissa älyä vinkkejä :(

Vihjaile kovemmin ja otat hyvin suoran linjan siihen vihjailuun :D

:xmas: joo otan peiton ja tyynyn ja marssin kaverin ovelle "moi, hoida mua... sisäisesti" :saint: :whistle:

Mä vihaan liikuntaa muutenkin. Musta on aina kiva kuulla miten ihmiset liikkuu ja on aktiivisia. Itseäni hävettää kun olen niin pirun laiska :snotty: Mun pitäisi ihan oikeasti vähän vahvistaa sydäntä ja keuhkoja jollain jumpalla. :ashamed:

Mäkin vihaan liikuntaa |O se on vastenmielistä touhua, paljon kivempaa on istua koneella tai sohvalla katsomassa telkkaria ja syödä karkkia :snotty:

hyvä juttu :D mistähän mä saisin vielä palvelijan hoitaan mua... kukaan ei mesessä tai facebookissa älyä vinkkejä :(

Vihjaile kovemmin ja otat hyvin suoran linjan siihen vihjailuun :D

:xmas: joo otan peiton ja tyynyn ja marssin kaverin ovelle "moi, hoida mua... sisäisesti" :saint: :whistle:

:D

Arvatkaa muuten mitä mulle on käynyt tän miehen laihdutuskuurin myötä :o Mitä ei ole ennen tapahtunut! Mä olen ryhtynyt miettimään kaloreita ja tuntemaan syyllisyyttä syömisistäni :| Eilen oli karkkipäivä ja mulla oli morkkis, kun söin niin paljon karkkia :|

Kannattaa koitaa olla syyllistymättä... siitä lipsuu nimittäin ikävän helposti äärimmäisyyksiin :|

Mä vihaan liikuntaa muutenkin. Musta on aina kiva kuulla miten ihmiset liikkuu ja on aktiivisia. Itseäni hävettää kun olen niin pirun laiska :snotty: Mun pitäisi ihan oikeasti vähän vahvistaa sydäntä ja keuhkoja jollain jumpalla. :ashamed:

Mäkin vihaan liikuntaa |O se on vastenmielistä touhua, paljon kivempaa on istua koneella tai sohvalla katsomassa telkkaria ja syödä karkkia :snotty:

Niin on. Tosi vastenmielistä. Mä mietin joskus muinoin jumpatessa, että missä vaiheessa se euforinen olo pitäisi tulla. Tosin sitä on hankala nauttia mistään eurofisesta olosta, kun on nokkosrokolla päästä varpaisiin ja se vetää pään pehmoiseksi ja pumpuliseksi. Olo on jumpan jälkeen lähinnä perseestä ja vetämätön. :headwall: Mutta mie haluaisin kyllä tehdä tälle vatsalle jotain. Mua ärsyttää, että se on tuollainen reppu tuossa edessä. Siis tosi hassun muotoinen. :/

Mun käsi ei ole enää kipeä. Tai on se kipeä mutta ei satu enää niin ettei sitä pysty liikuttamaan. Mutta mulla on koko kroppa ihan jumissa, reidet, käsivarret, vatsa... ei hyvä.
taisi olla liian rankka jumppa mulle, muka alottelijoiden jumppa.. pah... |O :'( :snotty: :ashamed:

Toivottavasti venyttely auttaisi. Mistä sä löydät niitä jumppaohjeita? Mäkin haluaisin ryhtyä jumppaamaan

nyt mä olin ihan ohjatussa jumpassa. ja aika paljon tiedän jumppaliikkeitä kun mulla on ollut joskus liikuntaharrastuksia, niin ne on jääneet mieleen.

valion nettisivuilla on muuten ihan hyvät perusjumppaohjeet :)

Kannattaa koitaa olla syyllistymättä... siitä lipsuu nimittäin ikävän helposti äärimmäisyyksiin :|

Onneksi tuli sitten syötyä kunnolla niitä karkkeja :D :ashamed: Joo, pitää pitää se syyllisyys jossain nurkassa ja kahleissa. Toisaalta... Se saisi kyllä iskeä vain karkkia ja sokeria syödessä... Niiden kulutus menee mulla välillä yli. :whistle:

kuka tässä nyt saatana nukkuu kun naapuri prkl aloitti jokapäiväisen karaokensa :headwall: :headwall:

Jonain päivänä saamme lukea Ilta-Sanomista uutisen,
"Kimpaantunut nainen työnsi mikrofonin naapurin takapuoleen"

Oikeasti, mie säälin sinua. Pidän peukut pystyssä, että sen naapurisi karaokelaitteet räjähtää :headwall:

kuka tässä nyt saatana nukkuu kun naapuri prkl aloitti jokapäiväisen karaokensa :headwall: :headwall:

Oikeasti, mie säälin sinua. Pidän peukut pystyssä, että sen naapurisi karaokelaitteet räjähtää :headwall:

mä saan alkaa muuttaa 15.2 :laugh: :laugh: :laugh: jippiiii!

mä saan alkaa muuttaa 15.2 :laugh: :laugh: :laugh: jippiiii!

:hug: :D Jesh! Muista jättää kortti tai hyvästit-viesti sille naapurille missä kerrot totuuden ihanasta laulannasta ja karaokelaitteista Simon-tyyliin :D

Yhteistyössä