Ehkäisyruiske?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TiikerinUni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TiikerinUni:
Huomasin et on tollanenkin vaihtoehto olemassa, kuulostaa vähän liian helpolta ja ihanalta ollakseen totta, joten siksi kysynkin teiltä täällä että onko kenelläkään kokemusta noista?

käytin jonkun vuotta, muuten ookoo, varsinkin jos pillerit sopii. Mulle ei vaan sopinu hormonaalinen ehkäsy. Helppo ja halpa=)
 
3vuoden kokemus..alussa tuli 2minimaaliset menkat..sen jälkeen ei ollenkaan(ennen runsaat ja kivuliaat).
Ei mainittavia sivuoireita paitsi toi menkattomuus ja lisääntyneet halut(JOS jollekkin tulee sivuoireita niin niitä ei saa tosta noin vaan pois päältä kun se laitetaan 1krt/3kk ).
Voin suositella.
 
No mulla lääkäri ei alkanu edes keskustelemaan moisesta ku yritin siitä puhua että haluaisin sen kun en muista ottaa noita pillereitä. On kuulemma harvinainen ehkäisymenetelmä. Vissiin sen lääkärin mielestä sitte
 
Alkuperäinen kirjoittaja b:
No mulla lääkäri ei alkanu edes keskustelemaan moisesta ku yritin siitä puhua että haluaisin sen kun en muista ottaa noita pillereitä. On kuulemma harvinainen ehkäisymenetelmä. Vissiin sen lääkärin mielestä sitte

:laugh: (lääkärille ei sulle)..on tota monella..meidän lääkäri ei ollut kuullut ruiskeesta,varmisti toiselta naislääkäriltä joka ei ollut kanssa kuullut moisesta..
mutta määräsi sitten kun annoin sille nivaskan lähteitä mistä tutkia. Niin ja 3kk jouduin jankkaamaan ennenkuin sain reseptin.

Ei sinällään harvinainen vaan kuitenkin että monet lekurit ei oo tietoisia tosta.
 
mulla oli esikoisen jälkeen. muuten ihan kiva, mutta mulla aiheutti jatkuvaa pientä tiputteluvuotoa (siis siinä vaiheessa kun varmaan olis muuten menkat alkanu). muuten olin tyytyväinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maitobaari:
Alkuperäinen kirjoittaja TiikerinUni:
Huomasin et on tollanenkin vaihtoehto olemassa, kuulostaa vähän liian helpolta ja ihanalta ollakseen totta, joten siksi kysynkin teiltä täällä että onko kenelläkään kokemusta noista?

käytin jonkun vuotta, muuten ookoo, varsinkin jos pillerit sopii. Mulle ei vaan sopinu hormonaalinen ehkäsy. Helppo ja halpa=)

Tästä on jo kuusi (?) vuotta kun käytin, sillon lääkäri oli sitä mieltä, ettei sitä suositella sen takia kun on niin halpa... ulkomailla on ollu tosi kauan käytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maitobaari:
Alkuperäinen kirjoittaja maitobaari:
Alkuperäinen kirjoittaja TiikerinUni:
Huomasin et on tollanenkin vaihtoehto olemassa, kuulostaa vähän liian helpolta ja ihanalta ollakseen totta, joten siksi kysynkin teiltä täällä että onko kenelläkään kokemusta noista?

käytin jonkun vuotta, muuten ookoo, varsinkin jos pillerit sopii. Mulle ei vaan sopinu hormonaalinen ehkäsy. Helppo ja halpa=)

Tästä on jo kuusi (?) vuotta kun käytin, sillon lääkäri oli sitä mieltä, ettei sitä suositella sen takia kun on niin halpa... ulkomailla on ollu tosi kauan käytössä.

hassu juttu että ei sen takia että on halpa(niin no lääketehtaathan siinä menettää rahaa :D ).
 
Mulla on ollu toi nyt reilun vuoden. Todella tyytyväinen olen. Lääkäri määräs eka 3 kk kokeilla minipillereitä ku niissä sama hormooni kuin piikissä. Kun jos heti ottaa piikin ja se ei sovikkaan niin sitä ei saa pois. Menkat ja niistä tulleet kovat kivut jääneet pois, hinta edullinen,vajaa 8?/piikki=3kk. Täällä neuvolasta suositteli kun en oikein pillereitä muistanut popsia ja muut ei muuten sopinut. Pois en vaihda.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiikerinUni:
Pakko ottaa lääkärin kanssa toi puheeks, toihan ois oikeesti aika tosi mahtava...!

onhan se :) ite suosittelen lämpimästi :) (ja no eipähän päätä pakota jos menee rahat hukkaan...meinaan kun se yksi piikki on vaan 7,40e)...
mut inttämällä intät jos ei oo kuullu siitä :)
 

Yhteistyössä