Meinaan itse ottaa hormoonikierukan kunhan imetys on ohi!
oon pohtinu tosi paljon asiaa ja miettiny myös tota lapsiluvunmäärää (nyt kaksi,toiveissa ehkä lisää jos enää synnytyksieni jälkeen uskallan vielä käydä saman läpi!) mutta lopullisen ratkaisun teki neuvlan terkkari joka kertoi mun saavan ilmaiseksi kunnalta yhden ehkäisyn koska en oo koskaan täältä saanu ilomaista ehkäisyä (muutettiin kaksi vuotta sitten tänne!). vaihtoehtoina on kolmen kk pillerit taikka kierukka joten tietty kokeilen sit kierukkaa koska ilmaiseksi sen saan. ei sit harmita vaikka se ei sopisikaan tai haluaisinkin sen pois parin vuoden päästä!!
Omista rahoista se on aika paljon jos se ei sovikaan ja pitäis parin kk päästä poistaa, mutta jos laskee koko teho ajalle niin on kyllä yks edullisimmista vaihtoehdoista!!
Oon monelta kuullu että menkat niukkenee mutta monelle on tullu painoa ja mielenkiinto siirtyny seksistä ruokaan, eli ehkäisyteho maksimissaan...
Tarkistappa ihan vaan varmuuden vuoks onko se "ilmanen" kierukka kupari vaikko hormoni kierukka. Mulle meinaan kans luvattiin ilmanen kierukka mutta kun sen aika sitten tuli sainkin kuulla että jou'un maksamaan hormonikierukasta. eli se siitä ilmaisuudesta. tässä vieläkin sitten mietitään että mistäs ne rahat revitään...