ehkäisyimplantaatit

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
xxx
Mulle laitetiiin joulukuussa ja siitä asti on ollu tuhruvuotoa lähes joka päivä! Oon jo useasti harkinnu poistoa... Luin kuitenkin et hormonitoiminta tasaantuu puolessa vuodessa et kesän asti odottelen. Reseptin sain jälkitarkastuksessa ja sit vain tilasin ajan terveysasemalta. Laitto kesti kymmenisen minuuttia eikä tuntunut miltään. Mulla kolme vuotinen kapseli ja se maksoi 190 eur. Kapseli on käden sisäsyrjässä hauiksen kohdalla eikä näy mihinkään. Ihon alla tuntuu jos vähn painelee.
 
Santtu83
Mulla oli kolme vuotta Implanon-merkkinen kapseli. Mulle sopi täydellisesti. Ei ollut mitään vuotoja koko kolmen vuoden aikana. Silloin kun sitä kyselin niin sanottiin, että voidaan kyllä kokeilla mutta niistä on ollu paljon negatiivisia kokemuksia: yleensä vuotoja tiuhemmin kuin kerran kuus.
Se laitettiin 2005 tammikuus ja olis maksanut 170euroo, mutta sain sen kandityönä eli ei maksanu mitään. Gyne sen mulle laittoi. Se oli vasemmas käsivarres (olen oikeakätinen). Laittamisesta jäi sellainen 2mm halkaisijaltaan oleva arpi ja poistosta 1cm pitkä arpi. Ja tuo laittamisarpi jäi poistamisarven alle. Vaiks käytän usein hihattomii paitoi ni ei mua tuo arpi haittaa kun on kylkeen päin.
 

Yhteistyössä