Ehkä minä tarvitsen nyt oikean herätyksen että minulla on ihana perhe, ihana mies, elämä mallillaan ja kaikki hyvin.. mutta miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono vaimoke

Vieras
olen mieheni kanssa ollut yhdessä 6 vuotta, jonka aikana olemme saaneet 2 lasta. oman kodin, molemmilla hyvä työpaikka, elämä mallillaan ja rahaa kivasti elämiseen ja olemiseen.

noin pari kk sitten työpaikan risteilyllä erehdyin lähtemään toisen matkaan. vietettiin iltaa yhdessä, tanssittiin ja juotiin ja juteltiin.
tunsin itseni pitkästä aikaa rakastetuksi ja että toinen oli niin lähellä ja piti "prinsessana".
meillä mieheni kanssa on suhde ihan kunnossa- tai ainakin melkein.
läheisyyttä kaipaan tosi paljon enemmän mitä saan miehestäni ja hän tietää sen myös- ei se syy silti ole siihen miksi risteilyllä toisen miehen kanssa erehdyin samaan sänkyyn.

olemme molemmat rengastettuja mutta se ei haitannut siinä tilassa kumpaakaan. tunsin itseni hirviöksi seuraavana aamuna tajutessani kunnolla mitä oli tapahtunut, oli hirveä palata kotiin kun mitään ei olisi tapahtunutkaan.
tunsin hirveää syyllisyyttä pari viikkoa ja yritin vaan tapahtumat unohtaa ja onnistuinkin siinä aika hyvin.
luulin että kaikki oli jo vähän kuin ohi, kunnes tajusin viikko sitten kaipaavani tätä miestä.
hullua, tiedän.
mietin että kaipaanko sitä ihmistä vai oikeasti sitä oloa mikä sillä hetkellä, siellä laivalla minulla oli. en tiedä.
tiedän että pystyisin samaan uudestaan, en haluaisi. joten siksi on kai parempi pysyä kotona vaan tästä lähin ja elää tätä elämää lasten ja miehen kanssa onnellisena elämänsä loppuun saakka..

en ymmärrä mikä tässä loppujen lopuksi oli pointtina, halusin kai vaan avautua :/

Vastaavanlaisessa tilanteessa olleena sanoisin sulle, että koita vaan unohtaa se ihastus ja panosta täysillä omaan mieheesi ja perheeseesi.

Meillä mun ihastus johti lopulta avioeroon ja tämän onnettomampi en vois olla....

Tiedän, että tämä luultavasti ei ole vastaus, jonka haluat kuulla...

on kai juuri kaipuuta johonkin tuntemattomaan mitä et itsekään osaa spesifioida. Itsellä oli samanlaista jossain vaiheessa ja vähältä piti etten ois lähtenytkin jonkun matkaan. Vaihe meni ohi enkä sitä olisi todellisuudessa halunnutkaan, se oli vain joku pääni sisällä joka narisi turhasta. Arki ja rakkauden eteen raataminen on parasta, hetken huumaan pystyy jokainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastaavanlaisessa tilanteessa olleena sanoisin sulle, että koita vaan unohtaa se ihastus ja panosta täysillä omaan mieheesi ja perheeseesi.

Meillä mun ihastus johti lopulta avioeroon ja tämän onnettomampi en vois olla....

Tiedän, että tämä luultavasti ei ole vastaus, jonka haluat kuulla...

tämä on varmasti se minkä halusinkin kuulla.
tunnen itseni täysin hirviöksi kun ajattelenkin että kaipaan sitä tunnetta, sitä ihmistä.
vaikka omani on parasta mitä olen saanut+ lapset tietysti.

Jos et ole miehesi kanssa onnellinen, ota asia puheeksi. Mieti haluatko apua suhteellenne vaiko erota? Elämä on liian lyhyt ja siksi sitä ei kannata tuhlata "onnettomana olemiseen" :hug: ja voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
on kai juuri kaipuuta johonkin tuntemattomaan mitä et itsekään osaa spesifioida. Itsellä oli samanlaista jossain vaiheessa ja vähältä piti etten ois lähtenytkin jonkun matkaan. Vaihe meni ohi enkä sitä olisi todellisuudessa halunnutkaan, se oli vain joku pääni sisällä joka narisi turhasta. Arki ja rakkauden eteen raataminen on parasta, hetken huumaan pystyy jokainen.

kiitos. ja vielä kun mustana tuon kirjoitit. itselläi ei pokkaa ole mustana tätä kirjoittaa.

Ehkä sun pitäisi mennä itseesi ja löytää syy tekoosi. Jokin on pielessä, kun vieraaseen hairahduit, eikä kaikki ole niin ihanaa kuin miten kuvailet. Siis varmasti ulospäin onkin kaikki hyvin, mutta ei ihminen tee syrjähyppyä ellei siihen ole jotain tarvetta ja anna itselleen lupaa siihen. Eli jotain puuttuu.

Tähän väliin vois kai lyhyesti vain todeta, että tuskin se ruoho on sen vihreämpää aidan toisella puolella! Kaikki suhteet muuttuu arjeksi aikanaan! Koitahan nauttia siitä, mitä sulla nyt on!

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Jos et ole miehesi kanssa onnellinen, ota asia puheeksi. Mieti haluatko apua suhteellenne vaiko erota? Elämä on liian lyhyt ja siksi sitä ei kannata tuhlata "onnettomana olemiseen" :hug: ja voimia!

mutta kun meillä on suhde ihan hyvä miehen kanssa. ei siis sillein mitään ongelmaa. kaipaan vaan niin paljon läheisyyttä, sitä jota en saa miehestäni tarpeeksi.
se ei oikeuta mun tekosiin, ei todellakaan.

no omasta kokemuksesta voin sanoa että se on se tunne jota kaipaat,todennäkösesti.näin ainakin mulle on käynyt ja siinä oma aikansa menee että pääsee yli mutta yhtenä aamuna huomaatkin että et ajattele enää sitä toista(oikeesti ehkä sitä tunnetta) niin paljon,ja asia alkaa helpottaa,ja sit oot onnellinen kun tajuat että se oma ukko onkin se rakkain.voimia,kyl se siitä:):)

Vakaa ja turvallinen liitto on välillä kertakaikkisen tasaista ja tylsää - eihän se muuten ois vakaa ja turvallinen liitto ;) Hullaantumisen tunne on huikean hieno, totta helekutissa sitä jää kaipaamaan kun vuodet vierii ja toisen naama käy aina vaan tutummaksi ja ryppyisemmäksi. Mutta se on tosiaankin vaan hullaantumisen tunne, mitä siekin kaivannet, ei tuo miekkonen... Viimeistään sitten sie sen hokaat, kun vastaan kävelee taas uusi ja ah, niin ihana. Niitä tullee ja mennee, ei kannata männä äpsingilleen!

Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
Ehkä sun pitäisi mennä itseesi ja löytää syy tekoosi. Jokin on pielessä, kun vieraaseen hairahduit, eikä kaikki ole niin ihanaa kuin miten kuvailet. Siis varmasti ulospäin onkin kaikki hyvin, mutta ei ihminen tee syrjähyppyä ellei siihen ole jotain tarvetta ja anna itselleen lupaa siihen. Eli jotain puuttuu.

voi olla. tavallista perhe-elämää elellään. ehkäpä siinä juuri syy, liian tavallista jolloin helposti vähän kuin unohtaa kiireiden keskellä toisen.

Alkuperäinen kirjoittaja huono vaimoke:
Alkuperäinen kirjoittaja helena:
Tiiäkkö, valitettavasti ei jaksa, sorppa vaan.

ei sun tarvikkaan.

Turhahan se on itkeä, kun on paskat housussa. Itsehän olet elämäsi herra. Ärsyttää tommonen itkeminen, kun ensin värkkää toisen miehen kans ja sitten tulee asiaa tänne itkemään. Juu, suomessahan on vapaa sana, eli saat kertoa murheista, mutta kuiten, tämmönen on niin turhaa. Mieti ens kerralla ennekuin housus riisut toiselle miehelle mikä on jälkiseuraamus. Toivottavasti saat asia selväksi pienessä päässäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Tähän väliin vois kai lyhyesti vain todeta, että tuskin se ruoho on sen vihreämpää aidan toisella puolella! Kaikki suhteet muuttuu arjeksi aikanaan! Koitahan nauttia siitä, mitä sulla nyt on!

kiitos. niin pitäisikin tehdä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
no omasta kokemuksesta voin sanoa että se on se tunne jota kaipaat,todennäkösesti.näin ainakin mulle on käynyt ja siinä oma aikansa menee että pääsee yli mutta yhtenä aamuna huomaatkin että et ajattele enää sitä toista(oikeesti ehkä sitä tunnetta) niin paljon,ja asia alkaa helpottaa,ja sit oot onnellinen kun tajuat että se oma ukko onkin se rakkain.voimia,kyl se siitä:):)

kiitos kokemuksestasi.
kyllä tämä tästä, tiedän.
parin viikon päästä alkaa pitkä loma molemmilla ja päästään nauttimaan yhdessäolosta kaksin ja lasten kanssa.

mutta kun meillä on suhde ihan hyvä miehen kanssa. ei siis sillein mitään ongelmaa. kaipaan vaan niin paljon läheisyyttä, sitä jota en saa miehestäni tarpeeksi.

Siksi sanoinkin, että mieti mitä haluat. Mutta älä loukkaa miestäsi. Minä aikoinani ajattelin, että ollaan vaan miehen kanssa (esikoisen isä) vaan "arkiinnuttu" ja kyllä tämä tästä. Oltiin 7v yhdessä. Erottiin kun poika oli reilun 1v.

Ja mun täytyy sanoa, että onneksi: sillä nyt vasta tiedän mikä on ihana mies ja onnellinen suhde. :heart: :heart: :heart: Vaikkakin tuolloin tuntui ettei ihanampaa kuitenkaan voi olla, meilläkin kaikki oli ihan hyvin... suurinpiirtein...

ja tuo hymiö tuli jostain, mä en sitä laittanut...

kiitos kokemuksestasi.
parin viikon päästä alkaa pitkä loma molemmilla ja päästään nauttimaan yhdessäolosta kaksin ja lasten kanssa.

Hah hah, panee pikkusen naurattamaan. Muuttuuko huono vaimoke sitten hyväksi vaimokkeeksi kuin sormen napautuksesta? Toivon, että miehesi harrastaa samoja juttuja kuin sinä..

Tiiäkkö, valitettavasti ei jaksa, sorppa vaan.

ei sun tarvikkaan.

Turhahan se on itkeä, kun on paskat housussa. Itsehän olet elämäsi herra. Ärsyttää tommonen itkeminen, kun ensin värkkää toisen miehen kans ja sitten tulee asiaa tänne itkemään. Juu, suomessahan on vapaa sana, eli saat kertoa murheista, mutta kuiten, tämmönen on niin turhaa. Mieti ens kerralla ennekuin housus riisut toiselle miehelle mikä on jälkiseuraamus. Toivottavasti saat asia selväksi pienessä päässäsi.

mä ehdinkin ihmetellä miten sain "liian hyviä" vastauksia täällä tilanteeseen nähden.
en mä itke. haluan vaan saada ajatukset kasaan. ja jatkaa elämää perheeni kanssa mahdollisimman onnellisena.

Siksi sanoinkin, että mieti mitä haluat. Mutta älä loukkaa miestäsi. Minä aikoinani ajattelin, että ollaan vaan miehen kanssa (esikoisen isä) vaan "arkiinnuttu" ja kyllä tämä tästä. Oltiin 7v yhdessä. Erottiin kun poika oli reilun 1v.

Ja mun täytyy sanoa, että onneksi: sillä nyt vasta tiedän mikä on ihana mies ja onnellinen suhde. :heart: :heart: :heart: Vaikkakin tuolloin tuntui ettei ihanampaa kuitenkaan voi olla, meilläkin kaikki oli ihan hyvin... suurinpiirtein...

ja tuo hymiö tuli jostain, mä en sitä laittanut...

kiitti! ja onnellisia vuosia sinulle :)

kiitos kokemuksestasi.

Hah hah, panee pikkusen naurattamaan. Muuttuuko huono vaimoke sitten hyväksi vaimokkeeksi kuin sormen napautuksesta? Toivon, että miehesi harrastaa samoja juttuja kuin sinä..
ei kuulu mulle mutta miks pitää olla ilkee toiselle,tuskin tää ap on sulle helena tehny mitään..jos niin ärsyttää ni onks pakko puuttua ja availla näitä.

Hah hah, panee pikkusen naurattamaan. Muuttuuko huono vaimoke sitten hyväksi vaimokkeeksi kuin sormen napautuksesta? Toivon, että miehesi harrastaa samoja juttuja kuin sinä..[/quote]

on pettänyt kerran. tosin ei mennyt näin pitkälle (kai) mitä itse nyt. ehkä tää oli omalla tavalla jotain "kostamista" vaikka en sitä sillä hetkellä niin todellakaan ajatellut. se tunne vaan vei kun alkohoolia oli liikaa otettu. ei anna oikeutta sekään tekemisilleni.

Minäkin olen "hairahtanut" kerran, noin kolme vuotta sitten. Kotona oli kaikki hyvin (meillä oli kaksi lasta), mutta siitä huolimatta tuntui upealta, kun joku huomioi minua naisena, ei pelkästään äitinä. Minä kerroin miehelleni, olimme hetken huililla ja mietimme molemmat, mitä haluamme. Koko ajan kyllä tiesin sisimmässäni, että tein väärin, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Rakastin (ja rakastan edelleen) miestäni suunnattomasti, yhdessä päätimme että tämä oli ensimmäinen ja ehdottomasti myös viimeinen erehdykseni, ja jatkoimme eloamme viisastuneena. Nykyisin minäkin osaan sanoa miehelleni, mitä haluan suhteeltamme, ja puhumme paljon asioistamme. Yhden lapsenkin olemme saaneet lisää, ja neljäs ilmoitti tulostaan vastikään. Olemme onnellisia, virheeni on anteeksiannettu...

Yhteistyössä