Ehdotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tjihljkoihulkj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tjihljkoihulkj

Vieras
Voisivatko nämä kesäkuiset, huhtipirpanat, helmiäijät ymym. siirtyä keskenään johonkin muualle keskustelemaan? Niitä on aina koko sivu täynnä eikä muille jää tilaa. Eikö olisi mukavampaakin keskustella jossain muualla, missä voisitte halutessanne olla jopa omilla henkilöllisyyksillänne mukana? Itse olen mukana vastaavassa ryhmässä messengerin puolella ja koen sen mukavaksi kun yhteisö on suljettu. Noi vaan vie tilaa täällä kun jokainen haluaa pitää sen oman ketjun näkyvissä!

Eiköhän tänne nyt kuitenkin mahdu kaikki keskustelemaan mistä haluaa. Sitä tosin kritisoin, että nostetaan jotain omaa ketjua ihan huvin vuoksi, ilman että edes kirjoittaa siihen jotakin.

eikös tämä ole keskustelupalsta ja täälä keskustellaan ja haetaan vertaistukea itselle tärkeisiin asioihin? joten on paljon helpompaa pitää pystyssä ketjua missä on samanikäiset vauvat kuin se,että tukittais aina tuhannella uudella viestillä palstaa... ryhmärämä on parempi :)

Kysymys ap:lle: Mikset ole kirjautunut? Ja netti on täynnä keskustelupalstoja, sinä voit esim. siirtyä johonkin suomi24 palstalle, sopii paremmin sulle. Tervemenoa!

Ja miten niin muille ei jää tilaa? Voi pyhä yksinkertaisuus... voit kelata sivua alaspäin ja ihan siirtyä seuraavallekin sivulle. Ja tiedätkös mitä? Siellä on paljon muitakin sivuja! Hohhoijaa...

itse kuulun tuollaiseen ap:n mainitsemaan ryhmään ja tykkään ryhmästäni. Silti on mukava käydä välillä lukemassa myös muita tälläisiä ryhmiä, koska sieltä saa hyvää tietoa mitä se arki tulee olemaan esim. kahden kuukauden päästä. Jos tosiaan kaikki kysymykset ja vinkit joita ryhmässä jaetaan laitettaisiin tänne yksittäisinä viesteinä, niin sitten vasta tukossa oltaisiinkin.

Sen verran voin tukea ap:n ehdotusta että tuollainen suljettu yhteisö on tosi hyvä vaihtoehto. Sinne ei ulkopuoliset pääse lukemaan viestejä. Ja täällähän voi silti käydä =)

Yhteistyössä