T
tjihljkoihulkj
Vieras
Voisivatko nämä kesäkuiset, huhtipirpanat, helmiäijät ymym. siirtyä keskenään johonkin muualle keskustelemaan? Niitä on aina koko sivu täynnä eikä muille jää tilaa. Eikö olisi mukavampaakin keskustella jossain muualla, missä voisitte halutessanne olla jopa omilla henkilöllisyyksillänne mukana? Itse olen mukana vastaavassa ryhmässä messengerin puolella ja koen sen mukavaksi kun yhteisö on suljettu. Noi vaan vie tilaa täällä kun jokainen haluaa pitää sen oman ketjun näkyvissä!