K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä tartten hyviä ideoita, ruokia mitkä kelpaa miehelle ja taaperollekin. Ja siis maidottomia.
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Miksi muuten maidotonta? Allergiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja NE:Googleta Pirkanmaan allergia- ja astmayhdistys, niiden sivuilla on paljon maidottomia reseptejä. www.histamiini.com saattaa myös auttaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Miksi muuten maidotonta? Allergiaa?
Vauvalla vissiin joo.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä tartten hyviä ideoita, ruokia mitkä kelpaa miehelle ja taaperollekin. Ja siis maidottomia.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä tartten hyviä ideoita, ruokia mitkä kelpaa miehelle ja taaperollekin. Ja siis maidottomia.
Taaperolle lihapiirakka nakilla ja miehelle lihapiirakka neljällä nakilla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Miksi muuten maidotonta? Allergiaa?
Vauvalla vissiin joo.
Kohtalontoveri.. Pitääkö sun välttää siis maito kaikissa muodoissaan? Mites naudanliha?
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Makaronilaatikkoa, mä teen usein myös lihaperunalaatikkoa (eli pakasteesta peruna-sipulisuikalepussia, ruskistan jauhelihan, lihaliemikuution sulatan kuumahkoon veteen ja hutkasen sen perunan ja jauhelihan sekaan, uuniin), keitot, spagettivuoka onnistuu myös ihan veteenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Joo, aika kivasti on löytynyt tietoa..välillä vähän ulalla kun viikko tässä vasta takana. Ja on mulla nyt jo lääkärin siunauskin tälle![]()
Kannatasko sitä naudanlihaakin välttää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaupauthan nykyään pursuaa myös laktiisittomia tutteita. esim. maidot, kermat, juustot ym tosi helppo löytää laktoosittomia. mut jos ei saa olla maitoproteiiniakaan niin se on sit vaikeempaa. nimittäin jopa maitzenassa on maitoproteiinia...
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Makaronilaatikkoa, mä teen usein myös lihaperunalaatikkoa (eli pakasteesta peruna-sipulisuikalepussia, ruskistan jauhelihan, lihaliemikuution sulatan kuumahkoon veteen ja hutkasen sen perunan ja jauhelihan sekaan, uuniin), keitot, spagettivuoka onnistuu myös ihan veteenkin.
Et laita munaa siis?