Ehdin säikähtää pakastealkioidemme puolesta

[QUOTE="vieras";29102659]So? Ei se lapsi välttämättä ovikelloa tule soittamaan. Ja vaikka tulisikin, sinä et ole sen lapsen äiti. Äiti on se, joka on lapsen kanssa valvonut ja kasvanut äitiyteen. Et sinä. Sinä olet vain luovuttaja.[/QUOTE]

Kumma kyllä moni tahtoo aikuisena tutustua biologisiin vanhempiinsa, miten selität tämän? Jokainen, joka on esim. katsonut Kadonneen jäljillä-ohjelmaa, tietää, että joillekin biologiset juuret ovat todella tärkeitä. Se ei mitenkään poissulje lasta kasvattaneiden vanhempien tärkeyttä.
 
[QUOTE="vieras";29102719]Joo on se tosi ihquu olla vanhapiika. Kateeks käy![/QUOTE]

Vielä ihqumpaa on määritellä arvonsa miehen (puolison) kautta. Sääliksi käy sellaiset kynnysmatot. :( Pelottaako kaltaiseni itsenäinen ja vahvan itsetunnon omaava nainen, joka ei tarvitse kumppania ollakseen onnellinen?
 
Tää on aina yhtä hyvää viihdettä - "vieras" osoittamassa tytsille kuinka äitiyden jalostama ihminen puhuu ;)
Kyllä se äitiys tekee ihmisestä jalon ja suuren viisauden lähteen. Kun pyöräyttää lapsen (ihan sama, millainen ihminen tai äiti on), muuttuu suorastaan pyhäksi ja kaikkivoipaiseksi ihmiseksi, jonka mielipiteen perusteluksi asiaan kuin asiaan riittää "olenhan äiti"-toteamus.
 
[QUOTE="vieras";29102755]Sä oot hauska! :D Tämä viimeistään kertoo ettet kirjoittele tosissas![/QUOTE]

Ihan tosissani olen. :) Musta on naiseuden vähättelyä kutsua ketään vanhaksi piiaksi. Aivan kuin nainen olisi kokonainen vasta miehen löydettyään.
 
Ihan tosissani olen. :) Musta on naiseuden vähättelyä kutsua ketään vanhaksi piiaksi. Aivan kuin nainen olisi kokonainen vasta miehen löydettyään.
Nykyaikana on myös todella typerää sanoa lasta äpäräksi. Aika helvetin tyhmä pitää ihmisen olla jos ei tajua sen olevan haukkumasana. Joku silti kattoo oikeudekseen haukkua viattomia lapsia tuolla tavalla, kertoo aika paljo siitä haukkujasta. Vaikka täällä aikuuset tappelee keskenään niin ei siihen tarvitte toisten lapsia sekoottaa ja ruveta näitä haukkumaan.
 
toinen vieras
Et sinä tytsi saa kyllä vanhasta piiasta mitenkään romantisoitua sen parempaa naista kuin vaimosta, ihan hyvä itsetunto on mullakin vaikka mulla on mies ja kaksi lasta. En minä tarvitse miestäni itsetunnon kohottajaksi, minä rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan. Pärjäisin tarvittaessa yksinkinkuten varmasti moni muukin parisuhteessa oleva.
 
Nykyaikana on myös todella typerää sanoa lasta äpäräksi. Aika helvetin tyhmä pitää ihmisen olla jos ei tajua sen olevan haukkumasana. Joku silti kattoo oikeudekseen haukkua viattomia lapsia tuolla tavalla, kertoo aika paljo siitä haukkujasta. Vaikka täällä aikuuset tappelee keskenään niin ei siihen tarvitte toisten lapsia sekoottaa ja ruveta näitä haukkumaan.
No shit? Varmasti jokainen ymmärsi sarkasmin. Totesin, että joku varmaan ottaa pian puheenaiheeksi äpärätkin. On ihan yhtä typerää käyttää äpärä-nimeä kuin vanha piika-nimitystä.
 
Et sinä tytsi saa kyllä vanhasta piiasta mitenkään romantisoitua sen parempaa naista kuin vaimosta, ihan hyvä itsetunto on mullakin vaikka mulla on mies ja kaksi lasta. En minä tarvitse miestäni itsetunnon kohottajaksi, minä rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan. Pärjäisin tarvittaessa yksinkinkuten varmasti moni muukin parisuhteessa oleva.
Sellaisella ei varmaan ole kovin hyvä itsetunto, joka nimittelee toista vanhaksi piiaksi? Sellaisella ajatusmaailmalla nainen selvästi nähdään jotenkin miestä alempana, jos parisuhteettomuus on naiselle häpeä.
 
Mikä tytsi-ajojahti täällä on käynnissä ja ennen kaikkea miksi?

En huomannut tytsin kirjoituksissa mitään erityisen provosoivaa tai älytöntä, joten jää nyt vähän kysymysmerkiksi, mitä niin punaista eräs "vieras" niissä näki.
Tosin vieraan uskottavuus meni viimeistään siinä kohtaa, kun hän kirjoitti lapsettomien olevan itsekkäitä.
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
"vieras"
Kumma kyllä moni tahtoo aikuisena tutustua biologisiin vanhempiinsa, miten selität tämän? Jokainen, joka on esim. katsonut Kadonneen jäljillä-ohjelmaa, tietää, että joillekin biologiset juuret ovat todella tärkeitä. Se ei mitenkään poissulje lasta kasvattaneiden vanhempien tärkeyttä.
ÖÖööööö... eivät siis ole biologisia vanhempia, ovat vain luovuttajia. Tämä on hyvä tehdä sitten heti selväksi.

Aivan varmasti on niitä, jotka haluavat tavata sukusolujen LUOVUTTAJAT, mutta vastapainoksi on myös niitä, jotka eivät halua tavata.

Joten, tytsi sinun hyvin tunnepitoiset kirjoitukset ei nyt nappaa minuun yhtään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29102895]Vanha piika ei ole mun mielestä mikään haukkumanimi, ollut käytössä iät ajat.[/QUOTE]

Kulta pieni :kiss:

Vanhapiika on yhdyssana. :hug:

Kieli muuttuu, vanhapiika sana ei ole enää nykyaikaa. Ei kukaan kirjoita kortteihinkaan enää "neiti". Ennen kirjoitettiin, mutta ei enää nykyään.

Sellaista. Yritä nyt pysyä menossa mukana. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava

Yhteistyössä