Ä
äeti
Vieras
Onko millaisia kokemuksia ko. masennuslääkkeestä? Suunnitteilla vaihtaa Cipramil siihen. En imetä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2005 klo 20:38 äeti kirjoitti:kiitos Nalle, jospa minullakin kokemus olisi yhtä myönteinen. kävin tänään efexorit apteekista ja voi jestas, miten pitkä lista oli mahdollisista sivareista.. remeronia muuten olen syönyt jo pitenpään iltalääkkeenä. kyllä masennus on mahtavaa...
Alkuperäinen kirjoittaja 25.11.2005 klo 17:08 äeti kirjoitti:Kerrotko Kajo, mikä vointi nyt? Mitä enemmän olen kuullut tuosta Efexorista, sitä enemmän alkanut se mahdolliset sivuoireet pelottaa. Nyt 6. päivä kun syön sitä.