U
unikuu108
Vieras
sukunimi on suomalainen mutta harvinaisempi/ei -nen päättäinen.
toinen nimi saa olla pidempi.pää lyö tyhjää.
toinen nimi saa olla pidempi.pää lyö tyhjää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:oonko mä vähän tylsä vaiko te koska ei ole mun mieleen noi ehdotukset.olisko lisää?
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:oonko mä vähän tylsä vaiko te koska ei ole mun mieleen noi ehdotukset.olisko lisää?
Mä oon vielä tylsempi ja kehotan kattomaan almanakasta tai erilaisista nimikirjoista, yksinkertaista!Siellä ovat kaikki nimet, täällä kyselemällä et saa tietää kaikkia nimiä.
Alkuperäinen kirjoittaja niina:ohi aiheen, mutta millä rv:llä sun tyttö syntykään
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:oonko mä vähän tylsä vaiko te koska ei ole mun mieleen noi ehdotukset.olisko lisää?
Mä oon vielä tylsempi ja kehotan kattomaan almanakasta tai erilaisista nimikirjoista, yksinkertaista!Siellä ovat kaikki nimet, täällä kyselemällä et saa tietää kaikkia nimiä.
joo.kalenterit selattu.samoin netissä babynamesit jne.. ajattelin et jos jollain olis joku kiva ehdotus.
et ei pahalla..
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:No löytykö näistä yhtään kivaa ehdotusta?
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:No löytykö näistä yhtään kivaa ehdotusta?
tossoli muutama kehityskelpoinen kyllä.kun kaikkia nimiyhdistelmiä ei itse huomaa..
mm.Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:No löytykö näistä yhtään kivaa ehdotusta?
tossoli muutama kehityskelpoinen kyllä.kun kaikkia nimiyhdistelmiä ei itse huomaa..
Mitkä oli noita kehityskelposia?