eeville/eevalla toinen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eevi Irene,Eevi Katariina,Eevi Eveliina

Tunsin kerran yhen Eevin.Oisko nimi kirjoitettu vielä Evi.Oli erittäin iloinen ja nauravainen tyyppi sillai kivalla ja pirtsakalla tavalla.Ei siis mikään koriseva

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
oonko mä vähän tylsä vaiko te koska ei ole mun mieleen noi ehdotukset.olisko lisää?

Mä oon vielä tylsempi ja kehotan kattomaan almanakasta tai erilaisista nimikirjoista, yksinkertaista! :) Siellä ovat kaikki nimet, täällä kyselemällä et saa tietää kaikkia nimiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:
oonko mä vähän tylsä vaiko te koska ei ole mun mieleen noi ehdotukset.olisko lisää?

Mä oon vielä tylsempi ja kehotan kattomaan almanakasta tai erilaisista nimikirjoista, yksinkertaista! :) Siellä ovat kaikki nimet, täällä kyselemällä et saa tietää kaikkia nimiä.

joo.kalenterit selattu.samoin netissä babynamesit jne.. ajattelin et jos jollain olis joku kiva ehdotus.
et ei pahalla..

Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla:

joo.kalenterit selattu.samoin netissä babynamesit jne.. ajattelin et jos jollain olis joku kiva ehdotus.
et ei pahalla..

No löytykö näistä yhtään kivaa ehdotusta?