Edulliset matkarattaat!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tintti-86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tintti-86

Uusi jäsen
17.11.2010
3
0
1
Ollaan hankkimassa tässä parin kuukauden sisään matkarattaat ja ollaan nyt pohdittu kolmen edullisen välillä. Eli vaihtoehdot olisivat:

- Carena Easy
- Basson Luna
- Ora Jovi Io

Onko kellä kokemusta jostain noista merkeistä, plussia ja miinuksia?

Matkarattaat tulevat olemaan melko harvakseltaan käytössä kaupungissa liikkuessa, kun itse asumme vähän syrjemmässä.

Päädyttiin noihin Ora Jovi Io:ihin, jotka tilasimme Vauvatar-nettikaupasta hintaan 129e. (Poika on nyt 7 kk.)

En oo ihan varma, pärjääkö pelkillä matkiksilla koko vauvaiän, onhan ne aika pienirenkaiset ja vähän semmoiset "lenkottavat". Sinällään kyllä, voihan niihin vauvan laittaa esim. makuupussiin, kun selkänoja menee ihan makuuasentoon. Jos liikkuu yhtään enemmän, niin suosittelen ihan oikeiden vaunujen ostamista.

Meillä ovat kaupunkireissuilla toimineet tosi hyvin tälleen talvellakin, joten oon hirmu tyytyväinen. Niihin sai sen topatun jalkapeitteenkin mukaan, mikä on plussaa verrattuna esim. Carenoihin.

Mie seurailin paljon noita nettikirppiksiä, mutta täältä Pohjois-Karjalasta päin ei löytynyt oikein mitään. Mutta toki noita kannattaa käydä kattomassa, löydettiin kerran hyväkuntoiset Emmaljungan yhdistelmät 30 eurolla!!

Huomasitko Tintti, että tonne Torille voi laittaa myös ostoilmoituksen? Minäkin koitin ettiä sopivia rattaita tästä meidän lähialueilta (en jaksa kauhean pitkältä lähteä hakemaan), mutta kun just täydellisiä ei löytynyt, niin laitoin ilmoituksen, että haluan ostaa Carena easyt. Mun mielestä toi oli aika kiva lisä nettikirppikselle, että voi ilmoittaa halukkuudestaan ostaa! Itse odottelen vielä, että joku ottaisi yhteyttä, mutta kaverilla oli tästä hyviä kokemuksia.. Oli löytänyt just jotain mitä oli kuumeisesti etsinyt!

Yhteistyössä