Edla, Manda, Myrsky ja Lumi, mielipiteitä kiitos.

  • Viestiketjun aloittaja ninni
  • Ensimmäinen viesti
ninni
meille tulossa kaksoset, toinen tyttö mutta toisen sukupuolta emme tiedä. mutta nämä ovat ehdolla nimiksi... Edla ja Manda ovat suvusta ja Myrsky ja Lumi nimistä tykätään muuten vaan ja sopivat meidän talviaiheiseen sukunimeen... Toisista nimistä ei oo vielä hajuakaan...
 
s
Mä tunnen tyttöset nimeltä Manda ja Lumi. :D Mun mielestä kivoja kummatkin "yhdistelmät", ehkä tuo jälkimmäinen kuitenkin on enempi mieleeni. Eli Myrsky ja Lumi. Pyrykin vois olla hauska veli Lumille...:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Myrsky ei minusta ole kiva, muut ovat
Ehkä laittaisin Mandan tilalle Amanda ja sitten voisi kutsua Mandaksi, jos haluaa.
Ehkä minäkin..
Miksi Manda? Miksi ei vaan Manta jos sellaisesta tykkää, toi Manda on kamalan outo, ei hyvällä tavalla outo edes..
Mua on pienestä asti kutsuttu Mantaksi ja mä niin inhosin sitä nimeä :D
 
vieras minäkin
Joskus 80-luvulla Suomessa raivosi Manta-myrsky. Joten ei kaksosille ainakaan niitä kahta.
Lumi on mielestäni vähän turhan 2000-luvun alun nimi noihin perinteisiin verrattuna, ja nimiyhdistelmä Lumi & Myrsky on kaksosille vähän vitsi sekin. Joten ehdotan Edlaa ja Mandaa, mikäli molemmat sattuvat tyttöjä olemaan :). Yksitellen ovat ihan kauniita nimiä kaikki.
 
voih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Joskus 80-luvulla Suomessa raivosi Manta-myrsky. Joten ei kaksosille ainakaan niitä kahta.
Lumi on mielestäni vähän turhan 2000-luvun alun nimi noihin perinteisiin verrattuna, ja nimiyhdistelmä Lumi & Myrsky on kaksosille vähän vitsi sekin. Joten ehdotan Edlaa ja Mandaa, mikäli molemmat sattuvat tyttöjä olemaan :). Yksitellen ovat ihan kauniita nimiä kaikki.
Ai, musta ne kyllä sopis suunnilleen missä vaan yhdistelmissä.
 
vieras
Mun mielestä kaikki nättejä nimiä, mutta en ehkä etunimeksi laittaisi. Toisina niminä olisi minullekin mieleisiä.

Mutta kuten jo yllä todettu: teidän valinta eikä muista tarvi välittää!! :)
 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Joskus 80-luvulla Suomessa raivosi Manta-myrsky. Joten ei kaksosille ainakaan niitä kahta.
Lumi on mielestäni vähän turhan 2000-luvun alun nimi noihin perinteisiin verrattuna, ja nimiyhdistelmä Lumi & Myrsky on kaksosille vähän vitsi sekin. Joten ehdotan Edlaa ja Mandaa, mikäli molemmat sattuvat tyttöjä olemaan :). Yksitellen ovat ihan kauniita nimiä kaikki.
Ai, musta ne kyllä sopis suunnilleen missä vaan yhdistelmissä.
No hyvä, että meillä jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseemme. Minusta Edla ja Manda ovat ihania, varsinkin, jos ovat kulkeneet suvussa. Lumi sen sijaan on niihin verrattuna tusinanimi. Mutta todellakin: aloittaja päättää itse, ja kaikki ovat sinänsä kauniita nimä.
 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
meidän geeneillä toi Manta_Myrsky vois olla aika nappi osuma.... en oo tommosesta myrskystä kuullukaan...
Googlaa Manta-myrsky. Vanhemmat ihmiset varmasti muistavat. Mitä pitempään mietin, niin sitä hauskemmalta tuo nimiyhdistelmä alkaa itse asiassa tuntua.
 
voih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Joskus 80-luvulla Suomessa raivosi Manta-myrsky. Joten ei kaksosille ainakaan niitä kahta.
Lumi on mielestäni vähän turhan 2000-luvun alun nimi noihin perinteisiin verrattuna, ja nimiyhdistelmä Lumi & Myrsky on kaksosille vähän vitsi sekin. Joten ehdotan Edlaa ja Mandaa, mikäli molemmat sattuvat tyttöjä olemaan :). Yksitellen ovat ihan kauniita nimiä kaikki.
Ai, musta ne kyllä sopis suunnilleen missä vaan yhdistelmissä.
No hyvä, että meillä jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseemme. Minusta Edla ja Manda ovat ihania, varsinkin, jos ovat kulkeneet suvussa. Lumi sen sijaan on niihin verrattuna tusinanimi. Mutta todellakin: aloittaja päättää itse, ja kaikki ovat sinänsä kauniita nimä.
Musta Lumi on todella kaunis nimi, oli kuinka yleistymässä vaan. Vähän niin kuin pidän kanssa nimistä Onni ja Helmi, vaikka nekin on ihan tosi suosittuja. Mähän tykkään mistä mä tykkään, en anna muiden tykkäämisten sotkea sitä suuntaan enkä toiseen ;)
 

Yhteistyössä