Karmilla, kiitos vinkistä. Soitin AVA-klinikalle ja sain postitse Orgalutran-ruiskut sun muut. Tsemppiä ultraan ja onneksi Puregon ei ole haitannut elämää. Mulla sama, ei ole tuntunut missään vaiheessa huonolta.
Hope, tosi kurja tilanne sulla että yhtäkkiä alkasi tulemaan jotain ihmevuotoa, varmaan iso pettymys!
HaLLeBeRRy, aika jännä että sulla mies haluaa pistää vaikka itse olet ammattilainen
Meillä mies kauhistui kun spekuloin että jos en pystykään pistämään että hänen pitäisi pistää. No lopulta hän kyllä tuli siihen tulokseen että pakon edessä kyllä tekee sen mutta onneksi ei tarvinnut kun itse pystyin helposti pistelyyn. Tuntuisi ehkä inhottavammalta jos joku muu "sorkkisi" neulalla. Mulla myös on ihana mies siinä mielessä että hän yrittää koko ajan pysyä positiivisena ja lohduttelee jos on paha mieli. Mutta yritän aina sitten muistaa myös hänen tunteet ja vähän aina pakottaa puhumaan tunteistaan ja peloistaan koska tiedän että hän ajattelee näitä asioita mutta ei ehkä niin verbaalisesti ilmaise tunteitaan.
Milli81 ja
Nemi voi kun tylsää kuulla että ultran tulokset oli pettymyksiä. Ymmärrän täysin fiiliksenne koska näihin hoitoihin on tosi kovat lataukset (uskon että suurella osalla) ja sitten jos pettymyksiä tulee niin pohjallehan sitä menee. Toivotaan kuitenkin että noi mitä löytyi pitää sisällään juuri ne oikeat kipaleet
Itse en ole halunnut vielä edes ajatella mahdollisuutta että punktioon asti ei pääsisi, se olisi niin raju pettymys ja tarkoittaisi meillä myös yli 6kk odottelua koska nyt olemme yksityisellä ja sitten olisi edessä julkinen puoli. Nemi onko sulla eka hoito? Pistätkö Puregonia tuon 300?
ON: Mulla oli tänään eka ultra 6. pistopäivänä ja jännitti älyttömästi että näkyykö siellä yhtään mitään kun ei ole ollut mitään tuntemuksia. Ja ei ollut tulokset ihan sellaisia mitä olisin toivonut
Oikealla puolella oli 5 isompaa solua joista isoin 9x7mm ja vasemmalla vaan 3 kpl jotka kaikki vaan noin 6-7mm. En tiedä mitä yleensä pitäisi olla tässä vaiheessa mutta jäin siihen käsitykseen että olisi pitänyt yli 10mm olla? Orgalutrania ei kuulemma kannata aloittaa ainakaan ennen perjantain toista ultraa ja nyt pistän siihen asti Puregonia 175. Osaatteko kokeneemmat sanoa, onko tuon kokoisista vielä toivoa saada kypsiä soluja?