Edelleen mua v*****aa toi mun ukon juominen!Ei voi mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:
pitäskö mun sit sanoa et ne on sama asia?? kerro toki Timppa meille mitä tiedät asiasta kun kovasti väittelet. ja ihan faktaa sitten vaan. kiitos.

Minä esitin vain kysymyksen jonka sinä tyrmäsit suoralta kädeltä vaikka et sitten kuitenkaan tiedä asiasta mitään. Minun on vaikea sanoa juuta tai jaata varmaa koska en ole alkoholisti enkä myöskään heroinisti. Alkoholismista tiedän omaisen näkökulmasta paljonkin, sekakäytöstä ja joistakin huumeista nuoruuden kaveripiirin kautta paljonkin. Ja olen myös nähnyt miten ne kaikki vievät hautaan.

Aloin miettimään asiaa omalta kohdaltani. Kaikki tuntemani heroinistit ovat kuolleet viinaan. [sic.]

Alkuperäinen kirjoittaja gil:
pitäskö mun sit sanoa et ne on sama asia?? kerro toki Timppa meille mitä tiedät asiasta kun kovasti väittelet. ja ihan faktaa sitten vaan. kiitos.

Minä esitin vain kysymyksen jonka sinä tyrmäsit suoralta kädeltä vaikka et sitten kuitenkaan tiedä asiasta mitään. Minun on vaikea sanoa juuta tai jaata varmaa koska en ole alkoholisti enkä myöskään heroinisti. Alkoholismista tiedän omaisen näkökulmasta paljonkin, sekakäytöstä ja joistakin huumeista nuoruuden kaveripiirin kautta paljonkin. Ja olen myös nähnyt miten ne kaikki vievät hautaan.

Aloin miettimään asiaa omalta kohdaltani. Kaikki tuntemani heroinistit ovat kuolleet viinaan. [sic.]

:wave: :wave: hengissä edelleen!..mikä pahan tappais!! :D

Minun tuntemistani ihmisistä itse asiassa tosi harva on kuollut suoralta käsin viinaan. Toki humalassa tapahtuneisiin onnettomuuksiin, itsemurhiin ja väkivaltaisiin kuoleminn kylläkin.

ja vielä:aika jännä pointti,kun itse vedin tota paskaa 10v ja kaverit kuoli yliannostukseen,tapettiin tai itsemurhiin muttei alkoholiin...

kamppailen alkoholismin kanssa edelleen. joka päivä. että miten en muka tiedä? kuten sanoin, pitääkö toistaa olen alkoholisti loppuelämäni vaikka en joisi sitä pisaraakaan. mutta sen pisaran kun ottaisin niin siintä se juopottelu taas alkaisi. ja miksi väittelet asiasta mistä itsekin myönnät niin et tiedä mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
"korjaus-sarja" on hyvä olla kaapissa odottelemassa ap:n kertoman kaltaisien tilanteiden varalta. Jollei todellakaan sängystä pääse ylös, on parempi vähän tasotella tilannetta. Ei mene sit koko päivä hukkaan.

O-ou... Nyt sinutkin leimataan alkoholistiksi! :o

Te olette kyllä rohkeita. :D

kamppailen alkoholismin kanssa edelleen. joka päivä. että miten en muka tiedä? kuten sanoin, pitääkö toistaa olen alkoholisti loppuelämäni vaikka en joisi sitä pisaraakaan. mutta sen pisaran kun ottaisin niin siintä se juopottelu taas alkaisi. ja miksi väittelet asiasta mistä itsekin myönnät niin et tiedä mitään?

No minä en kamppaile alkoholismia vastaan mutta minä voin taasen sanoa mikä ei ole välttämättä alkoholisti. Koska tästä minulla on kokemusta. Mutta sinähän et holistina voi ymmärtää että alkoholia voi käyttää myös kohtuudella.

Olet siis aa:lainen??
Eikös Timppa kertonut että on alkoholistin lapsi jossen väärin muista,kuten minäkin...tosin meillä se ongelma oli nimenomaan MUTSI(joka ei juonut)mutta riiteli isäpuolen kanssa joka helvetin ilta 15v.ja ukko joi lisää kunnei jaksanu kuunnella ton hullun akan kiukuttelua...onneksi erosivat ja isäpuoli löysi ymmärtävän uuden naisen,joka ei parista kaljasta seonnut,Mutsi löysi myös uuden pompoteltavan,yllätys:alkoholistin!

;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
:wave: :wave: hengissä edelleen!..mikä pahan tappais!! :D

Viina? :whistle: :laugh:

"hiihtelee jääkaapille ja avaa oluen" :whistle: :whistle:

Eikö alkoholi aiheuta ongelmia?

Nou!ainakaan mulle! :D

Suurin osa ei joudu ongelmiin alkoholin kanssa. Se on totta.

Yleensä riippuvuusongelma on vain sellainen rypäs, jossa johonkin koukuttunut koukuttuu kaikkeen muuhunkin hyvin helpolla. Ensimmäinen kerta, kun kuulen opiaattiriippuvuudesta kärsivän pystyvän juomaan ongelmitta alkoholia riippuvuudesta selvittyään.

Suurin osa ei joudu ongelmiin alkoholin kanssa. Se on totta.

Yleensä riippuvuusongelma on vain sellainen rypäs, jossa johonkin koukuttunut koukuttuu kaikkeen muuhunkin hyvin helpolla. Ensimmäinen kerta, kun kuulen opiaattiriippuvuudesta kärsivän pystyvän juomaan ongelmitta alkoholia riippuvuudesta selvittyään.

Kerta se on ensimmäinenkin! :)
Opiaattiriippuvuuden reseptorit kun ovat eri osassa aivoissa kuin alkoholismi ja muut mielihyvää tuottavat jutut!Ei mun tartte runkatakkaan itteäni kokoajan! ;)
Ja kyllä mulla on about 5 kaveria jotka säilyneet hengissä opiaattiriippuvuudesta,jotka juovat kohtuullisesti!En ole myöskään peliriippuvainen tmv. :D

No minä en kamppaile alkoholismia vastaan mutta minä voin taasen sanoa mikä ei ole välttämättä alkoholisti. Koska tästä minulla on kokemusta. Mutta sinähän et holistina voi ymmärtää että alkoholia voi käyttää myös kohtuudella.

Sorry, holistit, ne, jotka myöntävät olevansa holisteja. Ymmärtävät myös kohtuukäytön, ja ymmärtävät sen, että itse eivät enää koskaan voi ottaa pisaraakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Sorry, holistit, ne, jotka myöntävät olevansa holisteja. Ymmärtävät myös kohtuukäytön, ja ymmärtävät sen, että itse eivät enää koskaan voi ottaa pisaraakaan!

On myös sellaisia holisteja jotka voivat sen yhden tai jopa kaksikin olutta ottaa silloin tällöin.

Ap:lle... jos mies oikeasti, sitä tarkoittaen lupaa vähentää juomistaan mutta ei pysty, niin sitten on alkoholismi kyseessä. Jos taas lupailee vaan tilanteesta päästäkseen mutta ei edes suunnittele vähentävänsä, niin sitten on kyseessä välinpitämättömyys. Kummankin vaihtoehdon kanssa mun olisi vaikea elää. :/

n...tosin meillä se ongelma oli nimenomaan MUTSI(joka ei juonut)mutta riiteli isäpuolen kanssa joka helvetin ilta 15v.ja ukko joi lisää kunnei jaksanu kuunnella ton hullun akan kiukuttelua...onneksi erosivat ja isäpuoli löysi ymmärtävän uuden naisen,joka ei parista kaljasta seonnut,Mutsi löysi myös uuden pompoteltavan,yllätys:alkoholistin!

:o
:o :o

En mä tiedä mitä sanoisin. Mä oon järkyttynyt. Että jonkun ihmisen suusta, joka on elänyt alkoholistin kanssa, voi tulla tämmöistä tekstiä :o Sä puolustelet alkoholistia, syyllistät sitä todellista uhria, siis en voi tehä muuta kuin koettaa keräillä leukani lattialta :o

Herrajumala. Siunaa ja varjele ettei mun lapsista ikinä kasva sinun kaltaisiasi, Mielikki.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:

On myös sellaisia holisteja jotka voivat sen yhden tai jopa kaksikin olutta ottaa silloin tällöin.

Semmoiseen minä en ole törmännyt vielä, vaan niihin joille riittää se yksi olut repsahtamiseen. Pahin tapaus on ollut repsahdus, joka alkoi yskänlääkkeestä, ja siitä seurasi useamman kuukauden ryyppyputki.

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävää:
n...tosin meillä se ongelma oli nimenomaan MUTSI(joka ei juonut)mutta riiteli isäpuolen kanssa joka helvetin ilta 15v.ja ukko joi lisää kunnei jaksanu kuunnella ton hullun akan kiukuttelua...onneksi erosivat ja isäpuoli löysi ymmärtävän uuden naisen,joka ei parista kaljasta seonnut,Mutsi löysi myös uuden pompoteltavan,yllätys:alkoholistin!

En mä tiedä mitä sanoisin. Mä oon järkyttynyt. Että jonkun ihmisen suusta, joka on elänyt alkoholistin kanssa, voi tulla tämmöistä tekstiä :o Sä puolustelet alkoholistia, syyllistät sitä todellista uhria, siis en voi tehä muuta kuin koettaa keräillä leukani lattialta :o

Herrajumala. Siunaa ja varjele ettei mun lapsista ikinä kasva sinun kaltaisiasi, Mielikki.

vähän samaa ajattelin minäkin....

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Näinkö tämä menee: nainen valittaa laiskasta miehestään, joka lupaa vähentää juomistaan. Naista harmittaa, kun mies juo joka ilta vaikka puhuu toista. -----> me vänkäämme kuka on alkoholisti ja kuka ei.

Mun mielestä asiassa on niin paljon erinäisiä tekijöitä,kuten vaimon suhtautuminen viinaan jne.Perhe on kuitenkin yksikkö mielestäni ja kaikki vaikuttaa kaikkeen...miksi joku nainen joka vihdosta viimein ottaa eron nk.alkoholisti-paska-miehestä ottaa seuraavaksi alkoholisti-miehen kumppanikseen...kyllä silloin on jotain vikaa myös siinä vaimokkeessa!
Itse olin heroinisti vuosia sitten enkä voinut kuin ihmetellä näitä naisia,jotka vuodesta toiseen ottivat nistin tai alkkarin puolisokseen...ja tietty saivat yhteisön sympatiat puolelleen:"kun on niin rankkaa"jne. tulivat ja itkivät mulle iltasin ja päivisin haukkuivat mut,kun olin nisti...........ketäköhän siinä oli sairas??

Kerta se on ensimmäinenkin! :)
Opiaattiriippuvuuden reseptorit kun ovat eri osassa aivoissa kuin alkoholismi ja muut mielihyvää tuottavat jutut!Ei mun tartte runkatakkaan itteäni kokoajan! ;)
Ja kyllä mulla on about 5 kaveria jotka säilyneet hengissä opiaattiriippuvuudesta,jotka juovat kohtuullisesti!En ole myöskään peliriippuvainen tmv. :D

Alkoholi vaikuttaa myös opiaattireseptoreihin.

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttävää:

Toivottavasti löydät leukasi!

;)

Mitenniin mun mutsi oli "se todellinen uhri"??Muija joka hakkas mut verille mukulana,kun taas isäpuoleni,joka joi alkkomahoolia ei koskaan ollut väkivaltanen,vaan tuli useasti väliin kun mutsi hakkas mua ja pelasti henkeni pari kertaa!!Niin kuka tässä ny sitten on uhri???? :headwall: :headwall:

Yhteistyössä