Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:eihän me mistään heroiinista puhuttukkaan. kaksi eriasiaa. on sulla sille tielle jäänyt ne aivotkin. miten oot hoitoalalla?![]()
Mutta eikö näillä addiktioilla ole kuitenkin jotain yhteistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:eihän me mistään heroiinista puhuttukkaan. kaksi eriasiaa. on sulla sille tielle jäänyt ne aivotkin. miten oot hoitoalalla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:"korjaus-sarja" on hyvä olla kaapissa odottelemassa ap:n kertoman kaltaisien tilanteiden varalta. Jollei todellakaan sängystä pääse ylös, on parempi vähän tasotella tilannetta. Ei mene sit koko päivä hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:eihän me mistään heroiinista puhuttukkaan. kaksi eriasiaa. on sulla sille tielle jäänyt ne aivotkin. miten oot hoitoalalla?![]()
Mutta eikö näillä addiktioilla ole kuitenkin jotain yhteistä?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:ei ole yhtään mitään. oikeasti. ei tollasta voi edes kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Mikäköhän seksuaaliriippuvuden raja-määritelmä on?Kiinnostais!joka päivä vai 6krt päivässä??ja kuka sen määrittelee?
Itse hoitoalan ihmisenä ja ent.nistinä käsitän riippuvuuden määritelmän niin,että mikäli riippuvuus tmv.pakonomainen käyttäytyminen alkaa haitata omaa elämää on riippuvainen.Mutta jos ko.mies juo sitä kaljaansa eikä koe siitä olevan haittaa elämälleen niin miksi hänet tuomitaan alkoholistiksi,jos ko.käytös häiritsee hänen vaimoaan?Tätä en ymmärrä!Eikös ongelma ole silloin vaimolla!?
niin eli vaimo ei kuulu siihen elämään? sinä ja sun hoitoalan ihmises.. ette kyllä tajua mitään! olen alkoholisti ja ymmärrän täysin ap:ta. olen saman käynyt läpi, mutta itse syypäänä. koe itse, niin tiedät. jatka aäkin vaan sun kirjojen lukua alhoholisteista jos luulet siintä sitten jotain ymmärtävän. PISTE.
Sisälukutaito suotavaa sullekkin vai onkos siellä juotu jotai vettä väkevämpää??
Määhän kerroin olevani ent.nisti ja alkoholistilla ei kyllä ole mitään käsitystä heroiini-riippuvuudesta...mutta menen lukemaan kirjoista alkoholismista!
![]()
![]()
eihän me mistään heroiinista puhuttukkaan. kaksi eriasiaa. on sulla sille tielle jäänyt ne aivotkin. miten oot hoitoalalla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:ei ole yhtään mitään. oikeasti. ei tollasta voi edes kysyä.
Ja sinulla on henkilökohtaista kokemusta molemmista?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:juu kyllä, en ole itse kokeillut heroiinia mutta vierestä nähnyt mihin se vie. valitettavasti. hyvin mielessä edelleenkin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:juu kyllä, en ole itse kokeillut heroiinia mutta vierestä nähnyt mihin se vie. valitettavasti. hyvin mielessä edelleenkin. :/
Jotenkin kuitenkin uskon ennenmmin tuon heroinistin puheita.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:ei ole yhtään mitään. oikeasti. ei tollasta voi edes kysyä.
juu kyllä, en ole itse kokeillut heroiinia mutta vierestä nähnyt mihin se vie. valitettavasti. hyvin mielessä edelleenkin. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:ei ole yhtään mitään. oikeasti. ei tollasta voi edes kysyä.
juu kyllä, en ole itse kokeillut heroiinia mutta vierestä nähnyt mihin se vie. valitettavasti. hyvin mielessä edelleenkin. :/
muttet ole itse sitä kokenut!Silti tiedät nk.läheisen takia mitä se on,mutta samalla kerrot ettei kukaan muu kuin alkoholisti voi tietää mitä on olla riippuvainen...sori,mutta tipuin nyt kärryiltä...pitkät piuhat nääs! Oletko siis "kärsivä alkoholisti" vai "toipuva"?Näin aa-termein?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:ja siis tarkoitin että näitä kahta ei voi verrata keskenään koska heroiini on pahempi.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja HÄVITYSPANOS:Ehkä ap:n ukko haluaa juoda saadakseen iloa elämäänsä, joka on ankeaa johtuen ylimielisestä akasta
Oletko sä Majuri kolauttanut jotenkin pääsi viime aikoina? Muistaakseni joskus sulla oli fiksuja mielipiteitä ja annoit itsestäs muutenkin älykkään vaikutelman. Mutta viime aikoina sulta on tullut niin imbesilliä tekstiä että se yllättää mut kerta kerran jälkeen. Miten kukaan aikuinen (?) voi olla tuommoinen kuin sinä??En ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:ei ole yhtään mitään. oikeasti. ei tollasta voi edes kysyä.
muttet ole itse sitä kokenut!Silti tiedät nk.läheisen takia mitä se on,mutta samalla kerrot ettei kukaan muu kuin alkoholisti voi tietää mitä on olla riippuvainen...sori,mutta tipuin nyt kärryiltä...pitkät piuhat nääs! Oletko siis "kärsivä alkoholisti" vai "toipuva"?Näin aa-termein?
täh? en ole koskaan sanonut että muka alkoholisti tietää mitä on olla riippuvainen. en ole ainakaan tarkoittanut niin. ja siis tarkoitin että näitä kahta ei voi verrata keskenään koska heroiini on pahempi. anteeksi jos en selvennä itseäni tarpeeksi. ja ap:n kysymys on jotain ihan muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Gil:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:ja siis tarkoitin että näitä kahta ei voi verrata keskenään koska heroiini on pahempi.
Ero näiden aineiden ongelmakäyttäjälle on toki merkityksetön. Molemmat vievät ensin terveyden ja sitten hengen.
ainoa kuka puhuu asiaa tähän asti. eikä väittele.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:ei ole yhtään mitään. oikeasti. ei tollasta voi edes kysyä.
täh? en ole koskaan sanonut että muka alkoholisti tietää mitä on olla riippuvainen. en ole ainakaan tarkoittanut niin. ja siis tarkoitin että näitä kahta ei voi verrata keskenään koska heroiini on pahempi. anteeksi jos en selvennä itseäni tarpeeksi. ja ap:n kysymys on jotain ihan muuta.
Nymmää tipun kokoajan enemmän sun ajatustenkulustas:"En ole koskaan sanonut että muka alkoholisti tietää mitä on olla riippuvainen" eikös alkoholisti juurikin ole riippuvainen??
Heroiini on pahempi miksi?Koska se on laitonta?
Ensin sää olet alkoholisti ja sitten et olekkaan???WTF?
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:anteeksi kauheesti. mun piti kirjoittaa että ei alkoholisti tiedäkkään millaista on olla riippuvainen heroiiniin. vittu kun kaikki pitää vääntää rautalangasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:mun piti kirjoittaa että ei alkoholisti tiedäkkään millaista on olla riippuvainen heroiiniin. vittu kun kaikki pitää vääntää rautalangasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:anteeksi kauheesti. mun piti kirjoittaa että ei alkoholisti tiedäkkään millaista on olla riippuvainen heroiiniin. vittu kun kaikki pitää vääntää rautalangasta.
No jos ei tiedä niin miten sinä voit sitten suoralta käsin sanoa että ne ovat eri asia? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:pitäskö mun sit sanoa et ne on sama asia?? kerro toki Timppa meille mitä tiedät asiasta kun kovasti väittelet. ja ihan faktaa sitten vaan. kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:anteeksi kauheesti. mun piti kirjoittaa että ei alkoholisti tiedäkkään millaista on olla riippuvainen heroiiniin. vittu kun kaikki pitää vääntää rautalangasta.
No jos ei tiedä niin miten sinä voit sitten suoralta käsin sanoa että ne ovat eri asia? :headwall:
pitäskö mun sit sanoa et ne on sama asia?? kerro toki Timppa meille mitä tiedät asiasta kun kovasti väittelet. ja ihan faktaa sitten vaan. kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja oaiwidbv:Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä ei:mun piti kirjoittaa että ei alkoholisti tiedäkkään millaista on olla riippuvainen heroiiniin. vittu kun kaikki pitää vääntää rautalangasta.
Alkoholistin suusta: "Kyllä tämä on kamalaa, mutta onneksi en ole koskenut koviin huumeisiin!"
Heroinistin suusta: "Kyllä tämä on kamalaa, mutta onneksi en ole juoppo!"
Lainauksen antajilla on jotain rippeitä optimismista![]()