Edelleen mua v*****aa toi mun ukon juominen!Ei voi mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Joskus siis aikasemminkin jo avautunu täälä ja valittanu kun toi UKKO juo...mun mielestä liikaa tota alkomahoolia!!!Ja se nyt tällä hetkellä v****aa että kun meillä on tai olis jotkut täälä kotona järkätyt juhlat tms.,niin ukko potee krapulaansa ja makaa eikä"pysty"auttamaan järjestelyissä!Ite sit huhkin paikasta toiseen ja järkkään,leivon,hoidan lapset(5kpl) ja teen ruuat...HUOH!Ja ukko senkun makaa!
Käy siis arkena töissä ja kuitenki arki iltasinkin juo normisti 2-3kaljaa tai rommi paukun(-tai muutaman).Viikonloppuna ottaa sit enempi..Kiukun ja hermojeni keskellä koitan hillitä itteni ja tehdä kotihommat plus muut järkkäilyt,kun ukko viettelee kissanpäiviä.Ero on ollu tänään VAHVASTI mielessä...Ei mukava ajatus mutta jos ei muukaan auta ni mun oman hyvinvointini kannalta tällä hetkellä paras vaihtoehto.En jaksa enää...
Ja oon koittanu sanoa tosta ukolle,mut ei se vaan ota mun puheita vakavasti,siis juo ja tekee niinku SE ite haluu..Mulla on siis oikeestaan kuus hoidettavaa täälä...

Joo, peesaan. Alkoholisti, kun kerran joka ikinen päivä pitää saada viinaa. Eikä se lopeta juomistaan vaikka se seisoisit viikon päälläs. Sulla on kaks vaihtoehtoa: joko jatkaa noin ja kärsiä tai sitten sä oot aikuinen ja pelastat sekä itses että lapses tuosta helvetistä ja eroat.

Alkoholistit voi käydä töissä. Se on virheluulo, että hamppiskunnossa on vasta alkoholisti. Käykää yhdessä juttelemassa jossain tuosta. Ehkäpä hänkin sitten huomaa, että on riskikäyttäjä ja että se rasittaa muuta perhettä kohtuuttomasti. Jos ei sen vertaa voi tehdä avioliittonsa eteen, niin ehkäpä teidän kannattais vähän herätellä sitä=muutto muualle, kyllä herää, luulen ma..

Alkuperäinen kirjoittaja HÄVITYSPANOS:
Ehkä ap:n ukko haluaa juoda saadakseen iloa elämäänsä, joka on ankeaa johtuen ylimielisestä akasta

Oletko sä Majuri kolauttanut jotenkin pääsi viime aikoina? Muistaakseni joskus sulla oli fiksuja mielipiteitä ja annoit itsestäs muutenkin älykkään vaikutelman. Mutta viime aikoina sulta on tullut niin imbesilliä tekstiä että se yllättää mut kerta kerran jälkeen. Miten kukaan aikuinen (?) voi olla tuommoinen kuin sinä?? :o En ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja HÄVITYSPANOS:
Ehkä ap:n ukko haluaa juoda saadakseen iloa elämäänsä, joka on ankeaa johtuen ylimielisestä akasta

Uskon myös, että siitä se riemu repeäis jos pääsis ylimielisestä akasta ja rasittavista kakaroista eroon... Sais vaan juoda ja (kuolla nälkään, omaan paskaansa tai viimein maksakirroosiin) se se vasta on elämää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seurannut:
Uskon myös, että siitä se riemu repeäis jos pääsis ylimielisestä akasta ja rasittavista kakaroista eroon... Sais vaan juoda ja (kuolla nälkään, omaan paskaansa tai viimein maksakirroosiin) se se vasta on elämää. :)

Onko ap:n mies kenties kissa kun oikein kolme kertaa pitää kuolla? :o

Huoh!Juu,siis käy töissä joka arkipäivä,mutta joskus on ite sanonu että juo viikolla sen saunaoluen tai kaks ja jos enempi niin sit viikonloppuna..Mut nykyään juo sitte ne kaks olutta joka ilta(tai rommipaukun)kun kuulemma nukkuu sitte levollisemmin!?!Ei osaa siis mennä enää nukkumaan ellei oo sitä yhtä ainakin juonu.
Mua huolettaa sitte tää oma hyvinvointini kun lapset joutuu väkisinkin näkemään ja kuulemaan kun kiukkuan ukolleni-lasten isälle.Se harmittaa myös...Mut mä en vaan jaksa enää kauaa katsoa tollasta välinpitämättömyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Siellä on TImppa se "tai" sana, nuo on siis vaihtoehtoisia tapoja alkkiksille päättää päivänsä. Tosin voihan sitä vaikka joku kiva ryyppykaveri änkyräviinaa juotuaan survaista puukon maksasta läpi, sekin kuulostaa todennäköiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huoh!Juu,siis käy töissä joka arkipäivä,mutta joskus on ite sanonu että juo viikolla sen saunaoluen tai kaks ja jos enempi niin sit viikonloppuna..Mut nykyään juo sitte ne kaks olutta joka ilta(tai rommipaukun)kun kuulemma nukkuu sitte levollisemmin!?!Ei osaa siis mennä enää nukkumaan ellei oo sitä yhtä ainakin juonu.
Mua huolettaa sitte tää oma hyvinvointini kun lapset joutuu väkisinkin näkemään ja kuulemaan kun kiukkuan ukolleni-lasten isälle.Se harmittaa myös...Mut mä en vaan jaksa enää kauaa katsoa tollasta välinpitämättömyyttä.

Minusta vaikuttaa siltä, että sinulla on vaikea asennevamma

TAI ei ilmeisesti kuulu sun sanavarastoon Timppa...

Joo, ei vaikuta siltä että ap: ukko muuttais tapojaan, sillä on alkoholisti.

Neuvoisin sanomaan, että jos ei mene hoitoon, niin sinä lähdet ja otat lapset (tai oikeammin ukko pakkaa kamansa ja pullonsa ja muuttaa pois).

Ukko voi erosta suivaantua, herätä ja hakea apua, tai sitten vain lisää dokamistaan kun ei tartte enää pelätä vaimon reaktioita. Niin tai näin, sinä et voi asiaan vaikuttaa, joten tee se mihin voit vaikuttaa, ja ota ero.

Ihmetyttää tuo narina jos yhtenä päivänä sattuu olemaan pikkuisen vetämätön olo siipalla.

Pitäiskö sun timppa mennä ihan jonnekin muualle kun et näköjään osaa ollenkaan ymmärtää lukemaasi. ap sanoi että sen ukko juo joka ikinen päivä, siis 365 päivää vuodessa. mut ethän sä voi sitä käsittää miltä se tuntuu, kun ittelleskin kuuluu maistuvan vähän useemmin joku muukin kuin vesi..

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Ihmetyttää tuo narina jos yhtenä päivänä sattuu olemaan pikkuisen vetämätön olo siipalla.

Mä ymmärsin että se on joka viikonloppuista?

Timpalla nyt on loputon tarve vähätellä kenen tahansa juomista, on ollut aina; niin omaa kuin palstasisariensa miesten. Mä olenkin tehnyt tästä omat johtopäätökseni ko. duden omista juomatottumuksista ja sen selittelystä.

Terv. nimim. Alkoholistin läheinen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mua huolettaa sitte tää oma hyvinvointini kun lapset joutuu väkisinkin näkemään ja kuulemaan kun kiukkuan ukolleni-lasten isälle.Se harmittaa myös...

Siis ongelmahan ei olekaan miehen juominen vaan vaimon käytös!

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Timpalla nyt on loputon tarve vähätellä kenen tahansa juomista, on ollut aina; niin omaa kuin palstasisariensa miesten. Mä olenkin tehnyt tästä omat johtopäätökseni ko. duden omista juomatottumuksista ja sen selittelystä.

Jaahans, taas yksi keittiöpsykologin diagnoosi! :laugh:

Terv. nimim. Alkoholistiperheen lapsi

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:

Mä ymmärsin että se on joka viikonloppuista?

On tullut huomattua sama. Ja ihan samaan lopputulokseen olen tullut kuin säkin.

Ja Timppa, älä jaksa jauhaa pjaskaa, mene jonnekin muuhun ketjuun leikkimään. Ap ei todellakaan kaipaa sun kummallisia kieroutuneita syytöksiä asiaan liittyen.

Yhteistyössä