Echo sähän voisit joka aamu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
On totta, että yksikään kiinalainen ei (tähän mennessä) ole voittanut miss maailman titteliä. Aasiaan on noita titteleitä kuitenkin kertynyt useampia, vaikka kriteerit eivat taida ollakaan samat kuin minun silmissäni. Filippiineille voittoja on mennyt 4, Japaniin 2, Intiaan 2, Thaimaahan 2.

Japanilainen Riyo Mori oli vuoden 2007 miss Universum


Riyo 32-vuotiaana.
No jaa, ihan nätti, mutta piirteensä ovatkin lähellä länsimaisia piirteitä.

Ylipäätään: mitä vähemmän ns.aasialaiset piirteet korostuvat, sen parempi. :sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Muistakaa, että ekko EI edusta kristinuskoa, vaan omia harhaisia ajatuksiaan!
Siis tarkoitatko että ekko kun esim haukui foreveriä eläimeksi tänään. Ni sellanen saa karttamaan ja uskovia aletaan pitää pilkantekijöinä ja muiden haukkujina ja ihmiset loittonee seurakunnasta. Ja se vähentää lähentymstä jumalan kanssa? Vai mitäköhän Jumala ajattelee pilkan tekijöistä ja toisten haukkujista? Jokainen suuttuu joskus ja ei sille voi mitään joskus tulee sanottua rumasti. Mut jos se muiden ihmisten lyttääminen ja naureskelu on jatkuvaa ni mitä voisi tehdä? Eikös se tarkoitus ole saada kaikkien välillä rauha eikä edistää eripuraa?
 
Siis tarkoitatko että ekko kun esim haukui foreveriä eläimeksi tänään. Ni sellanen saa karttamaan ja uskovia aletaan pitää pilkantekijöinä ja muiden haukkujina ja ihmiset loittonee seurakunnasta. Ja se vähentää lähentymstä jumalan kanssa? Vai mitäköhän Jumala ajattelee pilkan tekijöistä ja toisten haukkujista? Jokainen suuttuu joskus ja ei sille voi mitään joskus tulee sanottua rumasti. Mut jos se muiden ihmisten lyttääminen ja naureskelu on jatkuvaa ni mitä voisi tehdä? Eikös se tarkoitus ole saada kaikkien välillä rauha eikä edistää eripuraa?
No jaa.
Jeesus haukkui Herodesta ketuksi, ja fariseuksia kyykäärmeen sikiöiksi.

Silloin ei ressattu vihapuhelaista eikä vedetty hernettä joka sanamuodosta...
 
Nojaa mulani ei oo tehny kelleen pahaa et sitä tartteis eläimeksi haukkua.
Hohhoijjaa. Jos mua sanottaisiin vaikka ankeriaaksi, niin en pahastuisi.

2-vuotisuhmassa olevia lapsiakin sanotaan mustekalaksi, kun niitä yrittää pukea haalariin, lapsen raivotessa. Ihan hirveetä nimittelyä.

Ai niin ja mä haukuin Mulania tippaleiväksi, eli leivonnaiseksi. Milloinhan tulee poliisit ovelle?
 
vierailija
Hohhoijjaa. Jos mua sanottaisiin vaikka ankeriaaksi, niin en pahastuisi.

2-vuotisuhmassa olevia lapsiakin sanotaan mustekalaksi, kun niitä yrittää pukea haalariin, lapsen raivotessa. Ihan hirveetä nimittelyä.

Ai niin ja mä haukuin Mulania tippaleiväksi, eli leivonnaiseksi. Milloinhan tulee poliisit ovelle?
Ai et mulan oli kaksvuotiaan tasolla? Raivosiko mulan sitten? No se poliisin tulo on mulanin päätettävä . Ja se on eri asia mistä sä loukkaannut kaikki ei ole niinkuin sä.
 

Yhteistyössä