Echo oli oikeassa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuskin ketään edes esittäisi omasta mielestään vääriä mielipiteitä
Juu mut kannattaa tehdä reality-checkiä välillä, miten omat ajatukset osoittautuu todeksi.
Mä oon ollu oikeessa koronasta (ei vakavaa), mamutuksesta (vakavaa), ja nyt Erika Vikmanista. :D

Btw, karppauksen suhteen mä oon muuten sit kans oikeassa. ;) Eli turha yrittää vikistä mua vastaan.

Mulla on kyky kerätä nopeasti päässäni kaikki saatavilla oleva tieto ja nopeasti muodostaa käsitys, ja pitkän ajan ennuste monista asioista. Mun ammattina pitäis olla tulevaisuudentutkija.

Tää tarkoittaa usein sitä, että mä oon optimistihörhöjen kanssa usein sukset ristissä, koska ne ei näe sitä, mitä mä näen jo vuosia ennen.

Tai sit muutkin ihmiset näkee uhkia, mutta ei nykyajan yltiöpositiivisessa ilmapiirissä uskalla puhua niistä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Juu mut kannattaa tehdä reality-checkiä välillä, miten omat ajatukset osoittautuu todeksi.
Mä oon ollu oikeessa koronasta (ei vakavaa), mamutuksesta (vakavaa), ja nyt Erika Vikmanista.

Btw, karppauksen suhteen mä oon muuten sit kans oikeassa. Eli turha yrittää vikistä mua vastaan.

Mulla on kyky kerätä nopeasti päässäni kaikki saatavilla oleva tieto ja nopeasti muodostaa käsitys, ja pitkän ajan ennuste monista asioista. Mun ammattina pitäis olla tulevaisuudentutkija.

Tää tarkoittaa usein sitä, että mä oon optimistihörhöjen kanssa usein sukset ristissä, koska ne ei näe sitä, mitä mä näen jo vuosia ennen.

Tai sit muutkin ihmiset näkee uhkia, mutta ei nykyajan yltiöpositiivisessa ilmapiirissä uskalla puhua niistä.
Kaksplussan oraakkeli :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
r0s
Sillon vain silmät, kulmakarvat ja otsaraja liian liki toisiaan. Vähän niinko se Tarja Smura. Ei mun makuuni vaikka ilmeisesti senkin näköisistä yleisesti pidetään ku viimeksi mainittu missikisatkin voitti.
 
Erika meikkaa aika vahvasti, ehkä less olis more. Vähän itärajan Irinan tyyliin on maalattu!

Hyvärunkoinen erittäin nätti nainen Erika on joka tapauksessa.❤

Laulaakin osaa!❤
 
Well, varmaan sinullekin on ihan tuttua tämä puhelimen ennakkosyöttö.

Siis karppauksesta
Juu, arvasin että auto-correct oli.

En ala tässä kauheasti sitä käymään läpi, mutta nykyään ollaan sitä mieltä että karppaus on vähän menneen talven lumia, ja että viljat ovat turvallisia, erityisesti täysjyväruis ja -kaura.

Karppaajat usein innostuvat siitä, että kilot lähtee karppauksessa ilman liikuntaa. Mä taasen uskon että ihminen on tehty liikkumaan, keho hyötyy todella monin tavoin liikunnasta, joten itse tykkään kombosta monipuolinen ruokavalio+kohtuulliset ruokamäärät+riittävä ja syvä uni+liikunta.
Takuulla laihtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissmett
Juu, arvasin että auto-correct oli.

En ala tässä kauheasti sitä käymään läpi, mutta nykyään ollaan sitä mieltä että karppaus on vähän menneen talven lumia, ja että viljat ovat turvallisia, erityisesti täysjyväruis ja -kaura.

Karppaajat usein innostuvat siitä, että kilot lähtee karppauksessa ilman liikuntaa. Mä taasen uskon että ihminen on tehty liikkumaan, keho hyötyy todella monin tavoin liikunnasta, joten itse tykkään kombosta monipuolinen ruokavalio+kohtuulliset ruokamäärät+riittävä ja syvä uni+liikunta.
Takuulla laihtuu.
Minäkin ihan pikaisesti vaan:

Liikunta lisää muun muassa kasvuhormonia, mikä vaikuttaa todella moneen asiaan, muun muassa laihdutukseen. Tuo hyvää oloa jne. Eniten kasvuhormonia erittyy yöllä nukkuessa joten hyvät pitkät yöunet on erittäin tärkeitä.

Mielestäni ketoosi on tehokkain tapa laihtua.
Ruokavalion merkitys laihdutuksessa on muistaakseni yli 80%, joten jos sen saa kuntoon niin laihtuu varmasti.
Liikunta kannattaa tehdä silloin hiit-treenin muodossa vaikka vain muutaman kerran viikossa, kunnon palautuminen on hyvä.

Mun koutsi on dr. Eric Berg. Olen aluksi, vuosia sitten, kyseenalaistanut monia hänen juttuja, tutkiskellut asiaa ja saanut huomata, että ne ovat ihan totta. Olen tehnyt myös empiirisiä tutkimuksia ja hän todella tietää mistä puhuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä