Monelle muullekkin olet vastannut ilkeästi kuin milanalle.Kelle olen katkera? Ja jos Milanna avoimesti pistää melkein kaiken nettiin niin miksei saa sanoa poikkipuolista sanaa?
Sano vielä että olen kateellinen hänelle. En ole.
Eräälle tutullenikin joka ennen palstaili tällä palstalla.Esimerkkejä, kiitos.
Milannalle mä kirjoitin siihen tyyliin että "ota jo järki käteesi, hyvä ihminen ja katso omaa käytöstäsi." Mikä siinä meni väärin?Ai kelle? Etkö sä todellakaan huomaa, miten ikävästi sä kommentoit ihmisille?
Meidän ei tarvi etsiä sulle mitään. Me ollaan huomattu sun ilkeys. Ja se, että et juuri edes välitä siitä, vain vahvistaa tätä mielikuvaa.Kerro siis se esimerkkilause, oli se vaikka äitisi jolle sen lauoin.
Ja tonneittain muuta ilkeää monille muille.Milannalle mä kirjoitin siihen tyyliin että "ota jo järki käteesi, hyvä ihminen ja katso omaa käytöstäsi." Mikä siinä meni väärin?
Kyllähän sinä välillä nakkelet kaikenlaista monillekin, mutta ei se mitään, niin moni muukin tekee. Näistä avauksista pääsee helpoimmalla, kun sanoo, että joo niin teen. Enimmäkseen olet kiva palstailija. Etkä ainakaan mikään peesailija.Häh, ensin syytetään ja sit ei anneta esimerkkejä.
Mun tarkoitus on lähes aina, aina esim. avioliittoketjuissa auttaa. Mutta en jaksa sitä auttamisviestiä aina muotoilla kauniisti. Se tujakka viesti on myös sitä auttamista, vaikka ei mukavalta siitä kohteesta tuntuisikaan.Ihan oikeasti echo, mieti vähän.
Jos joku loukkaantuu sun sanomisistasi, niin kysytkö tosiaan siltä päin naamaa että no mitä mä muka sanoin? Kummalla on merkitystä, sillä miten toinen kokee sun sanomisesi, vai sillä, miten sun sanomisesi sanatarkalleen meni?
Ei vaan joiltakin lukijoilta puuttuu kokemusta siitä miten tietyt ihmisryhmät vaan puhuvat. Mä olen kasvanut suht iäkkäiden ihmisten parissa (juu nuoriakin oli mukana) ja he puhuvat ronskisti. Ei ilkeästi, vaan vain ronskisti ja suoraan.Olet siis ilkeä muille, koska sulle ollaan ilkeitä.
Ja esimerkkitilanteesi on aika tavalla eri kuin palstalla vieraille ihmisille kommentoiminen.
Tilannetajun puutetta havaittavissa.
No laittakaa ne ilkeät kommentit nyt tähän? Mies1:lle olen ollut ilkeä, mutta sitä olen tietoisesti vähentänyt, ja osittain hän on oikeassa joissakin asioissa.Muistutan viestistä #3.