Eatpraylove

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo kattonu, mutta lukenut olen. Kirjana oli ihan ok, muttei mikään maatajärisyttävän herättävä niin kuin jossain väitettiin (oisko ollu Opran kirjaklubissa). Tuu kertomaan kannattaako kattoo. Onhan siinä Julia Robertsi vaihteeksi, eihän se oo ollu paljon missään vuosiin, et senkin vuoks vois kattoo. Ja Penelope Cruzin namu mies myös.
 
[QUOTE="vieras";23175539]En oo kattonu, mutta lukenut olen. Kirjana oli ihan ok, muttei mikään maatajärisyttävän herättävä niin kuin jossain väitettiin (oisko ollu Opran kirjaklubissa). Tuu kertomaan kannattaako kattoo. Onhan siinä Julia Robertsi vaihteeksi, eihän se oo ollu paljon missään vuosiin, et senkin vuoks vois kattoo. Ja Penelope Cruzin namu mies myös.[/QUOTE]

Minä ostin kirjan, mutten sittenkään viitsinyt lukea. Olen Juliasta pitänyt ja kerron, kun olen katsonut leffan:)
 
En ole nähynyt vielä leffaa, kirjasn luin. Tykkäsin kerronnan huumorista vaikka vakavasta aiheesta onkin. Liippasi läheltä myös omakohtaisesti joten kosketti. Mielenkiintoista nähdä leffa-
 
[QUOTE="vieras";23175614]En ole nähynyt vielä leffaa, kirjasn luin. Tykkäsin kerronnan huumorista vaikka vakavasta aiheesta onkin. Liippasi läheltä myös omakohtaisesti joten kosketti. Mielenkiintoista nähdä leffa-[/QUOTE]

Mitä luulet, onko Julia sopiva siihen rooliin?
 
[QUOTE="Jepulis";23175754]Mä oon käyny kattoon, ja olin kyllä aika pettynyt. Vaimea, järisyttävän hidastempoinen, ylipitkäksi venytetty.[/QUOTE]

Oi, yritän kuitenkin huomenissa:) Etuna minulle se, että yleensä pidän elokuvista, jotka muitten mielestä ovat tylsiä:)
 
Kirja oli hyvinkin ruokapitoinen, mutta ei sitä elokuvassa juurikaan ollut. Siis olihan siinä ruokailukohtauksia, mutta ei niissä korostettua ja herkuteltu samalla tavalla kuin kirjassa. ja minustakin oli hieman pitkäveteinen, vaikka yleensä pidän juuri sellaisista.
 
Kirja oli hyvinkin ruokapitoinen, mutta ei sitä elokuvassa juurikaan ollut. Siis olihan siinä ruokailukohtauksia, mutta ei niissä korostettua ja herkuteltu samalla tavalla kuin kirjassa. ja minustakin oli hieman pitkäveteinen, vaikka yleensä pidän juuri sellaisista.
Ei ne arviotkaan kovin mairittelevia olleet leffasta. Mutta urheasti meinaan katsoa=)
 

Yhteistyössä