Vieläkö LOST kiinnostaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huspati Huta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko kai sitä on seurata, jos viimein selviäisi, mikä se saari on... Vaikka kyllä ne jaksot alkoi tympiä jo toisella kaudella. :/ Mutta kun tähän asti on seurannut, niin voiko sitä keskenkään jättää. Mutta en mitenkään huippusarjana pidä, vaikka sitä nyt olen katsonnut. Viimeiset jaksot aiheuttivat suorastaan kiukkua, kun aina vain menee älyttömämmäksi koko sarja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hukassa:
Nythän se vasta alkaa mennä jännäksi. :)

Niin, tää uus tuotantokausi on aivan mielettömän jännittävä! Kaikki menee takas saarelle ja siellä ne menee ajassa taaksepäin ja eteenpäin... Ja Jin elää!
 

Yhteistyössä