V
vierailija
Vieras
Huomatkaa katsoa klo 11.05, jos kiinnostaa.
Katsoin teko tänään Nuorta Hyasinttia?
Mitä tykkäsitte? Minua ärsytti se epäloogisuus, että perhe asui kanavan kohdalla ja Hyacinth isä oli kanavanvartija. Kuitenkin sarjasta muistamme jakson, jossa vanha Hyacinth ei millään meinannut käsittää kanavan toimintaa.
Katsoin teko tänään Nuorta Hyasinttia?
Mitä tykkäsitte? Minua ärsytti se epäloogisuus, että perhe asui kanavan kohdalla ja Hyacinth isä oli kanavanvartija. Kuitenkin sarjasta muistamme jakson, jossa vanha Hyacinth ei millään meinannut käsittää kanavan toimintaa.