E-Plaisten tapaamisesta..

Kun meitä nyt näyttäis olevan muutamia täältä lakeuksilta, niin, mitäs jos järkättäis tapaaminen jonnekki..??

Elikkäs halukkaita, ja toiveita mikä olis itelle paras päivä ja aika.. Niin ja tietty paikkakin pitäis päättää.. =)

Oliskos helmikuussa hyvä aika tällaselle kokoontumiselle? =)
 
Lauantaita mäki vähä ajattelin. Ja varmaan Seinäjoki on sellanen hyvä paikka, se kun on suunnilleen keskellä.. :) Mutta missäs siellä...? Ja päivä vai ilta tapaaminen..? Kera lasten vaiko ilman..? Ite oon ajatellu et olis kiva joskus iltapäivän tienoilla..

Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan.. =)
 
Niin, no toisaalta on niin että jos lapset on mukana niin aikuisten on aikasta vaikea saada juteltua mitään sen kummempaa. Mutta sehän riippuu siitä minkälainen ja minkä henkinen tapaaminen olisi kyseessä? Voisi olla ihan virkistävää tavata ilman lapsia, sitten myöhemmin voitais järjestää niin että lapsetkin olisi mukana. Täällä on varmasti seinäjokisia jotka osais paremmin sanoa että missä siellä nähtäis ja mitä tehtäis. Mentäiskö ensin vaikka syömään johonkin?? Ehdotelkaa mitä ajattelitte =)
 
Janiina83
Minä oon ainaski seinäjoelta!!Mut eipä tuu äkkiseltään mieleen mitään ihmeempää syömispaikkaa...ehkä piikki...mutta en mä ainakaan ilman tenavia pääse millään...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 18:20 lyydia 2001 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2006 klo 17:52 LilliMenninkäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 11:06 lyydia 2001 kirjoitti:
kauhajoelta täällä! Ja en pääse lähtee ilman flikkaa!
En olekkaan ainut k.jokinen =) Mistä päin tätä kylää,anteeksi kaupunkia olette?
täällä kylällä asuu noin 100 immeistä...
Mistä itse?


Täälä kans yks kauhajoelta


:wave:
 
Minä oon Alavudelta. Olen palstaillut ERITTÄIN vähän tytön syntymän jälkeen (10/05). Ent. nimim. "Siina".
Tapaaminen on hyvä ajatus. Minulla onnistuu hyvin sekä lapsen mukaanotto että hoitopaikka. Myös teille sopiva ajankohta onnistuu :)
 
Torikeskus sinällään ihan ookoo idea, mut jos esim. syömään mennään siel niin (esim heseen), kaikki joutuis eri pöytiin ja oltais hujan hajan eikä siin oikeen pääsis tutustuun.. Mut esim Piikissä olis pitkät pöydät (ja luultavasti myös vähempi väkeeki) ja pääsis useempi saman pöydän ääreen ja päästäis tutustuun paremmin.. Eiks nii..? =)

Mitäpäs mieltä Piikistä..? Kuinkas sit jos järkättäis ihan näin päiväs aikaan ja viikolla, pääsiskös sitte väkee mukaan..? Vkloput kun tahtoo usein mennä sen ihmisen kainalossa joka joskus öisin meillä nukkuu... :D
 

Yhteistyössä