E-Plaisten tapaamisesta..

Janiina83
No niin mä ehdotan taas pokkana että pidetään ... öööö...jouppiska kävis vielä vähän aikaa,eli ehdotan jouppiskaa ja pääsiäisen jälkeinen viikonloppu,eli mikä päivä se nyt onkaan...22pv lauantaina?!?!?!
 
Minäkin haluaisin ilmoittautua mukaan.
Mimmonen paikka toi MLL:n lastenkamari tossa Ruukintiellä olisi?
Sielä tietääkseni on aikuisilla mahdollisuus juoda kahvia ja lapsilla olisi varmasti tekemistä sielä niin, että aikuiset saisivat jutella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 21:57 maraiitti kirjoitti:
Minäkin haluaisin ilmoittautua mukaan.
Mimmonen paikka toi MLL:n lastenkamari tossa Ruukintiellä olisi?
Sielä tietääkseni on aikuisilla mahdollisuus juoda kahvia ja lapsilla olisi varmasti tekemistä sielä niin, että aikuiset saisivat jutella.
ihan ok idea. mutta koskas siellä?
siellähän on keskiviikkoisin aina se porinatupa, johon voi mennä. Mutta onko sit hullua kun siellä on paljon muutakin porukkaa? toi keskiviikko vaan olis paree sillai, että sillon on kaikenikäisiä lapsia.
Torstaisin sielä ennen ainakin on ollut niin, että alle 1v lapset.
Vai saako sinne mennä muina aikoina? käsittääkseni ei, mutta varma en oo.
 
Mä en taas itse haluisin sinne ruukintielle,siellä ei ole 6vuotiaille mitään tekemistä...paikkahan pitäisi olla sellainen että mukaan tulevat lapsetkin viihtyisivät,itse en ainakaan pääse edes ilman lapsia tulemaan ja olisihan se mukava nähdä muidenkin muksuja...ei kellään ole isoa pihaa ja tupaa,minne mahtuis :D ,itse asun harmi kyllä kerrostalossa :/
 
Täältä Seinäjoelta loikkaa yksi kanssa joukkoon :wave:

Eli lapsia löytyy 2 kpl, 2,5v ja 6kk ja tapaaminen käy meille melkeinpä milloin vain, mutta ei mielellään sellaisessa paikassa jossa ei tuo pikku termiitti saa leikkiä :)
 
Täällä Nurmossa odotellaan mielenkiinnolla jospa tapaaminen nyt järjestyisi jos ja kun tuo kesäkin alkaa pukkaamaan päälle. Esikoinen jää eskarista kesälomille piakkoin ja minä olen kotosalla poika vauvelin (pian 7kk) kaa kun mies tekee pitkää päivää töissä, tosin kesäkuun hän on lomalla. =)
 

Yhteistyössä