E-pillerit+päänsärky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiina.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fiina.

Vieras
Aloitin Femilarit kuusi päivää sitten ja nytten on ärsyttävä päänsärky. Yleensä minulla ei ole koskaan ole päänsärkyä. Meneekö se yleensä ohi vai esiintyykö päänsärkyä aina kierron jossain vaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja fiina.:
Aloitin Femilarit kuusi päivää sitten ja nytten on ärsyttävä päänsärky. Yleensä minulla ei ole koskaan ole päänsärkyä. Meneekö se yleensä ohi vai esiintyykö päänsärkyä aina kierron jossain vaiheessa.

Vastaan nyt vähän vanhaan viestiin, mut kuitenkin.. Mä aloitin syömään Minulet pillereitä noin viisi vuotta sitten. Aluksi kaikki meni ihan hyvin, mut sitten alkoi aina kuukautisen aikana särkemään päätä, ja mitkään särkylääkkeet ei auttanut.. Lääkärille siitä puhelin ja se neuvoi syömään kaksi laattaa peräkkäin ja sitten vasta se tauko. Päänsärky loppui hetkeksi kokonaan mutta aloi sitten taas , mutta nyt niin että sinä päivänä kun kuukautiset alkaa niin särkee, ei muina päivinä sitten enää. Ja siihenkin auttaa kahden särkylääkkeen ottaminen.(yht.1000mg) Mitään muita ongelmia näistä pillereistä ei ole ollut joten en ole vaihtanut, koska päänsärky ja onneksi myös kuukautiset on vaan joka toinen kuukausi..

Yhteistyössä