e-pillerit ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Kuinka yleistä on, että jos tulee raskaaksi pillereistä huolimatta että tyhjennysvuoto tulee kuitenkin normaalisti? Kun oon ymmärtänyt, että täälläkin on moni tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Oon jatkuvasti ressaantunut, että jos kuitenki onki raskaana ja oireita tietysti löytyy kaikki mahdolliset... raskaustestejä kuluu aina välillä...

No aika harvinaista taitaa kuitenkin olla jos vuodot ja kaikki tulee niinku pitää..Raskaustestit negoja?Oireet sä saat ittelles ihan kuvittelemallakin, ihmisen mieli on vahva työkalu mikä saa mitä hassumpia juttuja aikaseks kun oikein jää niitä märehtii..

joo mä tiedän tuon kuvittelujutun :) mutta kun oireita on ihan oikeasti, mahaa nippailee ja särkee, maha on myös kasvanut vähän, pahoinvointia ja huimausta, tissit on kipeät toisinaan, tunteet heittelee ja ihmeellisiä itkuja useinkin. tietystihän voi olla myös niin, että itse pillerit aiheuttaa kaikki nämä.

Ensinnäkin mun mielestä on aika outoa, että täällä niin moni väittää tulleensa raskaaksi pillereistä huolimatta, vaikka on muka ottanut joka pillerin säännöllisesti eikä ole pillereiden tehoa heikentäviä asioita kuten ylipainoa, tupakointia tai jotakin pillereihin vaikuttavaa lääkitystä. Yleensä kuitenkin jätetään jotain kertomatta, niin kun monessa muussakin asiassa palstalla.

Toisekseen jos edellä mainitut asiat on kunnossa ja tyhjennysvuotokin tulee normaalisti, niin aika hiton epätodennäköistä on. Samanlaisia oireita nyt tulee monesta muustakin asiasta. Voihan sitä oman mielenrauhan vuoksi tehdä vaikka parin kuukauden välein raskaustestin, jos yhtään epäilyttää. Ei tarvi sitten tutkailla koko ajan oloaan vainoharhaisena. Ja ne oireet tuntuu sitä voimakkaammilta mitä enemmän niitä tarkkailee, eräänlaista luulotautia sekin.

itsekkin epäilen, että näissä pillereistä huolimatta raskaaksi tulleissa suurinosa on semmoisia, että on jäänyt pillereitä ottamatta. ja silloinhan se ei mikään ihme ole! mulla on antibioottikuureja yms. semmoista takana, jotka heikentää tehoa..