e-pillerit ja raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä*

Vieras
Eli millaiset on ensioireet jos syö pillereitä mutta tulee siitä huolimatta raskaaksi? Ja lähinnä meinaan nyt niin, että tyhjennysvuoto kuitenkin tulee.
Onko vuoto niukempaa vai samanlaista kuin yleensäkin? Mitkä on varmoja merkkejä siitä että pillerit on pettäneet?
Tiedän, että joillakin ei pahoinvointiakaan ole ollenkaan. Ja tämä asia tässä vain askarruttaa :) Itse syönyt 7 vuotta pillereitä, nyt viimeksi söin kokonaisen laatan eli 21 päivää ja vajaasta laatasta 9 päivää päälle. Nyt on sitten ns. taukoviikko ollut sunnuntaista asti, mutta aika niukahkoa tuo vuoto normaaliin verrattuna.
Vai voiko vain johtua tuosta kun on syönyt noita ylimääräisiä pillereitä.
Seksiä on tullut harrastettua ihan kiitettävästi, näemme poikaystävän kanssa vkloppuisin, ja silloin on yleensä tullut sitten jumpattua useampaan otteeseen:)

Okei, en varmaan raskaana ole, mutta silti olisi mukava lukea jos jollain on omakohtaisia kokemuksia asiaan liittyen.

siinä uskossa, että pillerit eivät petä, jos ne on otettu ajallaan, unohtamatta, käyttämättä pillereihin vaikuttavia lääkkeittä, oksentamatta ja ripuloimatta. Voit siis olla aivan huoleti, jos täytät nuo ehdot.

en viitsinyt uutta keskustelua aloittaa, joten laitan tähän samaan..
itse olen muutaman vuoden syönyt pillereitä (aina säännöllisesti), nyt on toinen laatta menossa putkeen (toisesta laatasta vikko jäljellä), nyt on muutaman päivän aikana tuntunut hieman niinku menkka kipuja ja eilen oli tullut ihan hieman ruskeaa pikkareihin ?? enkai raskaana ole :S vai voiko tuo ruskea vuoto (jota oli tosi vähän) johtua siitä etten antanut menkkojen tulla.. olen joskus ennenkin syönyt kaksi pilleri laattaa putkeen, eikä sillon ole tullut mtn oireita..

johtuu varmaan siitä, kun syöt pari laattaa putkeen, monesti silloin saattaa tulla välivuotoja juuri esim. viikko ennen kuin levy on lopussa, eli tuo kuulostaa ihan normaalilta...