E-pillereiden lopetus

Heippa,

Lopetin yasmin e-pillerit viime kuun alussa. Tyhjennnys vuoto tuli normaalisti, mutta nyt seuraavia menkkoja odotellaan.. Kp32 menossa jo. Muutama päivä sitten tuli kerran päivässä ovislimamaista vuotoa, ja ollut juilimista alavatsassa (menkkamaista) Nyt aamulla huomasin että oli tosi outo tunne kun makasin mahallani sängyssä. Mutta kuukautisia ei kuulu :( Onko teillä mennyt kauan ennenku kierto normalisoitui pillereiden jälkeen? Meillä vauvahaaveet ja viime oviksen JÄLKEEN ei olla käytetty ehkäisyä. Eilen tein rfsun testin kotona ja negaa näytti..
 
Otin vipan pillerin lokakuun aivan lopus. Kierto normalisoitui maaliskuus. Siinä välis oli 13 päivää lyhin kierto ja pisin 40 päivää. Menkat kesti kolmesta päivästä 13 päivään.. olin syönyt pillereitä viisi vuotta
 
Otin vipan pillerin lokakuun aivan lopus. Kierto normalisoitui maaliskuus. Siinä välis oli 13 päivää lyhin kierto ja pisin 40 päivää. Menkat kesti kolmesta päivästä 13 päivään.. olin syönyt pillereitä viisi vuotta
oivoi :eek: musta tuntuu vaan inhottavalta kulkea side housuissa kokoajan varmuuden vuoks jos lorahtaa :( :D
Eile oli vähä pahoinvointia(tuntu kun ois ollu krapula vaikka mitään en juonu) ,ja esim kanamuna ei aamulla mennyt alas. Mutta ehkä vaan kuvittelen, kokoajan menkkamainen olo alamahassa mutta eipä näy..
 
Täällä samaa mietin - itse lopetin ehkäisyn kesäkuun lopussa, minkä jälkeen ensimmäinen kierto oli todella sekaisin. Vuotoa oli parisen viikkoa enemmän tai vähemmän ennen kuin varsinaiset menkat alkoivat. :confused: Kierrokselle tuli pituutta 25 päivää. Nyt mielenkiinnolla seurailen miten tässä kuussa käy. Toivottavasti normalisoituisi nopeasti niin minulla kuin aloittajalla.
 
Lopetin pillerit joulukuun alussa 2017. Tyhjennysvuoto alkoi normaalisti 5.12 ja seuraavat menkat 3.1. Sitten tulin raskaaksi ja nyt odotellaan esikoista syntyväksi lokakuun alussa :)

Eli ei menny mulla kauaa ku lähti oma kroppa toimimaa !
 
Täällä samaa mietin - itse lopetin ehkäisyn kesäkuun lopussa, minkä jälkeen ensimmäinen kierto oli todella sekaisin. Vuotoa oli parisen viikkoa enemmän tai vähemmän ennen kuin varsinaiset menkat alkoivat. :confused: Kierrokselle tuli pituutta 25 päivää. Nyt mielenkiinnolla seurailen miten tässä kuussa käy. Toivottavasti normalisoituisi nopeasti niin minulla kuin aloittajalla.
Toivottavasti tasoittuu sulla, itse tulin sitten raskaaksi pitkästä kierrosta :love: nyt rv5 menossa. Tsemppiä sulle, odotus kyllä palkitaan!
 
Täällä myös yksi juuri pillerit jättänyt Ensimmäisen lapsen kohdalla söin pillereitä 8 vuotta, kolmannella kierrolla tärppäsi Toisen kohdalla vajaan vuoden pillerien syönnin jälkeen ei menkkoja tullut ollenkaan kun tärppäsi heti ekasta kierrosta. Nyt olen syönyt pillereitä taas 8 vuotta, joten jännä nähdä kuinka käy. Toki ikääkin on tullut lisää, joten kaipa sekin vaikuttaa hedelmöittymiseen, mutta peukut on pystyssä, jotta tärppäisi pian :) mulla on hyvin epäsäännölliset kierrot ja ilman pillereitä ei ole mitään hajua milloin menkat tulevat. Ensimmäisen kohdalla näkyi plussa tikussa muistaakseni vasta kp 40-45 kohdalla

Tsemppiä joka tapauksessa kaikille yrittäjille!!
 
  • Tykkää
Reactions: Mustikka89

Yhteistyössä