L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Hitto mikä pelle mieheksi B) No, mut älä huoli, Dude, et sinä ainut ole :xmas: ...pelle siis. Teitä on muitakin.
Älä viitti, Oon one in a million!
Kuinka monella 160-senttiä pitkällä pikkumunasella möhömahapallopääpojalla on näin isot jutut!?
Ai nii netissähän ne just tosiaan muutki samanlaiset on....
:ashamed:
ps. mul o yli 20cm kulli.
:saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Hitto mikä pelle mieheksi B) No, mut älä huoli, Dude, et sinä ainut ole :xmas: ...pelle siis. Teitä on muitakin.
Kuinka monella 160-senttiä pitkällä pikkumunasella möhömahapallopääpojalla on näin isot jutut!?
![]()
![]()
![]()
tämä kommentti vei siun uskottavuuen totaalisesti!!!
p.s. miehet joilla on oikeesti iso, ei leventele sillä...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Hitto mikä pelle mieheksi B) No, mut älä huoli, Dude, et sinä ainut ole :xmas: ...pelle siis. Teitä on muitakin.
![]()
![]()
![]()
![]()
öö...luit vitsiksi kaiken paitsi viimeisen virkkeen? ohmy..
Se oli hei tota samaa roolia!
:headwall: :headwall: :headwall:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tajuu ketä kiinnostaa ketä ap panis. Pitäiskö ko listalla olevien nyt olla tosi otettuja vai mikä tässä on pointti?
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:naurettavaa tehdä tällänen alotus jos ei oo munaa kuiteskaa laittaa omaa naamaa näytille :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:naurettavaa tehdä tällänen alotus jos ei oo munaa kuiteskaa laittaa omaa naamaa näytille :kieh:
mutta ku ei mulla oo sitä munaa oikeasti! Nysä vain joka häviää mitassa kalukarvoillenikin.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:mutta minä minä minä!!!
sua panisin. Senki kiihoke.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Hitto mikä pelle mieheksi B) No, mut älä huoli, Dude, et sinä ainut ole :xmas: ...pelle siis. Teitä on muitakin.
![]()
![]()
![]()
![]()
öö...luit vitsiksi kaiken paitsi viimeisen virkkeen? ohmy..
Se oli hei tota samaa roolia!
:headwall: :headwall: :headwall:![]()
![]()
ei vaan luin todeksi kaiken muun paitti sen viimisen...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:naurettavaa tehdä tällänen alotus jos ei oo munaa kuiteskaa laittaa omaa naamaa näytille :kieh:
mutta ku ei mulla oo sitä munaa oikeasti! Nysä vain joka häviää mitassa kalukarvoillenikin.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Nojohan on. Olen samaa mieltä Lunaticin kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:naurettavaa tehdä tällänen alotus jos ei oo munaa kuiteskaa laittaa omaa naamaa näytille :kieh:
=)
Siihen on yksinkertainen ratkaisu. Kalukarvat vaan pois tai lyhemmäksi...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:naurettavaa tehdä tällänen alotus jos ei oo munaa kuiteskaa laittaa omaa naamaa näytille :kieh:
=)
![]()
nii kai sit..
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:naurettavaa tehdä tällänen alotus jos ei oo munaa kuiteskaa laittaa omaa naamaa näytille :kieh:
=)
![]()
nii kai sit..
:'(
Auts! Taisin olla vahingossa ilkeä! En mä ollut tosissani!
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:naurettavaa tehdä tällänen alotus jos ei oo munaa kuiteskaa laittaa omaa naamaa näytille :kieh:
=)
No hei, miksi et siis tätä totuutta kirjoita tuonne profiilin puolelle myös?![]()