Dr.Phillin kaksoiselämä

Sitä olen aina ihmetellyt että Phill on joka ohjelman päätteeksi poistunut näyttämöltä vaimo käsipuolessa, ikään kuin uskollisuutta alleviivaten. Mutta jotenkin nyt tuntuu se kaikki yhdeltä kuplalta.
 
Täytyy olla melkoinen supliikkimies, jotta naiset avaa pesänsä tuon näköiselle miehelle. Noh money, money, money...
 
vierailija
Seurasin kans aika tiiviistikin Dr. Phill ohjelmia. Niissä oli tosiaan hyviäkin aiheita ja ohjeita hoitaa tiettyjä ongelmia. Esiintyi hyvinkin luotettavan oloisesti ja toisinaan hieman ylimielisesti.

Ensimmäisten negatiivisten uutisten julkitulon jälkeen petyin. Olin pettynyt siihen, että kaikki mitä ruudusta näki perustui tavallaan kaksoiselämään. Uusimmat uutiset aiheutti vielä vi...sta lisää, koska nyt vit..aa, kun tuhlasin aikaa sen vahtaamiseen.

Surkiaa:(
 
vierailija
Jep kun juorulehdet kirjoittaa jotain niin se on tietenkin totta?

Philillä on sen verran rahaa ja valtaa että aina löytyy joku väärinkohdeltu ja hyväksikäytetty potilas. Miettikää miten montaa ihmistä hän on urallaan hoitanut ja miten pahasti mielisairaita osa on ollut. On aika vähäinen luku jos yksi väittää hyväksikäyttöä, luulisi että uhreja olisi enemmänkin. Ex-vaimo juu huoh, heillähän ei koskaan ole muuta motiivia kuin hyvä tahto ja totuuden julki tuominen? On niin epämääräinen sakki tässä rahojen takana juoksemassa että koko juttu haisee. Siihen vielä yksi traumatisoitunut ex-työntekijä. Miettikää jos teitä jahtaisi kaikki ne ihmiset jotka on teille kateelliset tai teillä on mennyt sukset ristiin ja ne haluaisi teiltä miljoonia. Miksei näitä mustamaalaajia ole enempää, on varmasti ollut satoja muitakin työntekijöitä ja satoja potilaita. Exvaimoa nyt ei kuuntele kukaan muutenkaan varmasti sitä kismittää kun jäi miljoonat sivu suun.

Lähdekritiikki come on nyt ihmiset. Oikeastiko muodostatte mielipiteenne noin kevyin perustein??
 
vierailija
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001223595.html

Myönnän, mä oon aina tykännyt Phillin ohjelmista. Järkeviä ja vastuullisuuteen kannustavia neuvoja joista itsekin olen saanut mietittävää.

Mutta onkin itseensä rakastunut naistennaurattaja, kaipa supliikkitaidot on menneet päähän.
Tulee vaan semmoinen olo taas että jos elämässä jotakin kannattaa olla, niin rehellinen itselle ja muille. Valheella on lyhyet tassunjäljet. :coffee:
tässäpä oli hyvä kommentti. joskus kun nousee päähän niin on hyvä sitten palautua. Siitä omasta liiallisuudestaan ja taas alusta joskus lentää liian ylitte jutuissaan ja kuvittelee olevansa ylivertainen. ittelle käy välil niin mut hyvä että nykyään tulee heti kohta se omatunto soimaamaan et typerästi käyttäydytty.
 
vierailija
Kuulostaa kateellisten panettelulta. Rikkailla ja menestyvillä ihmisillä on aina katkeria ex-vaimoja ja kateellisia ihmisiä kintereillään. Roskalehdet saavat myynnin kasvamaan, kun laittavat isot otsikot näistä kateellisten kostoyrityksistä. Aina joku haksahtaa uskomaan vääriäkin juoruja.
 
vierailija
tässäpä oli hyvä kommentti. joskus kun nousee päähän niin on hyvä sitten palautua. Siitä omasta liiallisuudestaan ja taas alusta joskus lentää liian ylitte jutuissaan ja kuvittelee olevansa ylivertainen. ittelle käy välil niin mut hyvä että nykyään tulee heti kohta se omatunto soimaamaan et typerästi käyttäydytty.
Medianlukutaito pakolliseksi aineeksi jo peruskoulussa, kiitos.
 
vierailija223
Eiköhän se oo melkein niin, että kun on tarpeeksi hyvässä asemassa, niin niitä kauniita naisia pyörii ympärillä riesaksi saakka. Monet miehet käyttävät tätä asemaa hyväkseen oikein kunnolla. Mutta melkeinpä miehelle kuin miehelle on mahdottomuus aina vastustaa kiusausta. Uskon, että ne jotka vastustavat ovat vähemmän seksuaalisia. Ihan sama kuin, että ei kaikki kajoo ilmaiseen viinaan, eivät ole viinalle persoja.

Dr. Philin brändiin oon kuulunut uskollisuus, niinkuin se USA:ssa monille kuuluu. Vaimot on yleensä pelissä enemmän tai vähemmän mukana.

Mitä luulette, jos miehellä on mahdollisuus saada seksiä melkeinpä kenen naisen kanssa tahansa, kuinka suuri osa käyttäisi tätä mahdollisuutta ainakin aika ajoin? Itse uskon, että se olisi 90 prosenttia. Jäljelle jäävät 10 prosenttia olisivat homoja, aseksuaaleja tai sitten muista syistä pidättäytyisivät. Osa miehistä on kuitenkin seksuaalisesti arkoja ja eivät omaa tarpeeksi itseluottamusta panna ihan tuosta vain. Tosin tämmösistä tapauksista harvat etenee mihinkään hyvään asemaan, mutta kenties jossain taitelijoissa on näitäkin.
 
Eiköhän se oo melkein niin, että kun on tarpeeksi hyvässä asemassa, niin niitä kauniita naisia pyörii ympärillä riesaksi saakka. Monet miehet käyttävät tätä asemaa hyväkseen oikein kunnolla. Mutta melkeinpä miehelle kuin miehelle on mahdottomuus aina vastustaa kiusausta. Uskon, että ne jotka vastustavat ovat vähemmän seksuaalisia. Ihan sama kuin, että ei kaikki kajoo ilmaiseen viinaan, eivät ole viinalle persoja.

Dr. Philin brändiin oon kuulunut uskollisuus, niinkuin se USA:ssa monille kuuluu. Vaimot on yleensä pelissä enemmän tai vähemmän mukana.

Mitä luulette, jos miehellä on mahdollisuus saada seksiä melkeinpä kenen naisen kanssa tahansa, kuinka suuri osa käyttäisi tätä mahdollisuutta ainakin aika ajoin? Itse uskon, että se olisi 90 prosenttia. Jäljelle jäävät 10 prosenttia olisivat homoja, aseksuaaleja tai sitten muista syistä pidättäytyisivät. Osa miehistä on kuitenkin seksuaalisesti arkoja ja eivät omaa tarpeeksi itseluottamusta panna ihan tuosta vain. Tosin tämmösistä tapauksista harvat etenee mihinkään hyvään asemaan, mutta kenties jossain taitelijoissa on näitäkin.
Juu varmaan moni mies käyttää tilaisuutta hyödyksi, mutta Phillin kaltaisena ihmisenä pitäisi yrittää elää sen mukaan kuin saarnaa.

En tiedä, mutta jollekin hauraammalle katsojalle voi olla tosi tärkeää että tv-psykologi on luotettava taho tässä hullussa maailmassa. Tietty vääränlaista ihmiseen ripustautumista ja idolisoimista pitää välttää ja psykologikin on vain erehtyvä ihminen. Mutta jos on Phill töpännyt niin hänen pitäisi pitää turpa kiinni uskollisuudesta tai puhua avoimesti mokaamisestaan.
 
Kuulostaa kateellisten panettelulta. Rikkailla ja menestyvillä ihmisillä on aina katkeria ex-vaimoja ja kateellisia ihmisiä kintereillään. Roskalehdet saavat myynnin kasvamaan, kun laittavat isot otsikot näistä kateellisten kostoyrityksistä. Aina joku haksahtaa uskomaan vääriäkin juoruja.
Kaikki mikä kiiltää on aina kultaa. Kaikki julkkissedät on aina uskollisia aviomiehiä, eivätkä koskaan käytä vaikutusvaltaansa ainakaan pillun saalistamiseen. Hyi, miten joku voi niin edes ajatella.


o_O
 
Kaikki mikä kiiltää on aina kultaa. Kaikki julkkissedät on aina uskollisia aviomiehiä, eivätkä koskaan käytä vaikutusvaltaansa ainakaan pillun saalistamiseen. Hyi, miten joku voi niin edes ajatella.


o_O
Eihän kukaan oleta amerikkalaisista julkkiksista tuommoista. Mutta tv-psykologista jonka tärkeimpiä mottoja on uskollisuus, pitäisi voida olettaa edes hieman rehellisyyttä.

Siis vaikka että olisi rehellisesti myöntänyt itse töpänneensä.
 
vierailija
Medianlukutaito pakolliseksi aineeksi jo peruskoulussa, kiitos.
nah sen vertaa ei jaksanu kiinnostaa tää aihe että oisin linkin avannu. echolla sattu oleen hyvä lause joka sopi omaan hetkeen joten sain siitä jo miedialukutaitoo ja tietyn muistutksen. sopi just niin hyvin et oli pakko kommentoida. Oon kyl joskus nähny phillin ohjelmaa. Puhuko se paljon aina rehellisyydestä ja uskollisuudesta en muista enään. ehkäpä nyt tulee joku ohjelma missä philli on asiakkaana ja ex kertoo jutut. Kai se siitä johtuu että ei löydä ittelleen sopivaa jonka kaa jakaa kaikki.
 

Yhteistyössä