Dokaatteko jussina ukon kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Pirjo
  • Ensimmäinen viesti
Emme
Emme aio ottaa pisaraakaan.Lasten kanssa vietetään aikaa.Mies muuten joutui tänään leikattavaksi ranteen murtumisen takia.Nyt sille laitettiin semmonen ulkoinen häkkyrä pitämään luita kasas.Leikkaus kesti jotain yli neljä tuntia.
 
Mikä lasketaan dokailuksi? Paljon pitää juoda, että dokailee? Mä ajattelin juoda viinilasillisen ruoan kanssa ja illalla kun lapset nukkuu vähän lisää viiniä. Kaikenkaikkiaan n. puolipulloa, että sen verran dokailen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
Ei. Mies saa juoda olutta sen verran että jano lähtee, mulle ostetaan yksi saunalonkero ja muuten juodaan limpparia :) Lapsille kiva selvä juhannus.
Kumpa kaikki Suomalaiset perheelliset aattelis näin
:flower: :flower: :whistle:

Juuri niin. Mulla myös tipaton perjaate jos lapset lähettyvillä.
 
Kai tuo ukko muutaman ölpön saattaan ottaa siskon miehen kans ja voisinhan mäki ton breezerini tuolta kaapista juoda, mutta vasta sitte, ku lapset nukkumassa, sisko ku ei ota mitää, niin on yks selväki joukossa, plussaa odotellessa :D
 
Joo, ensin vedetään kossua. Sitten mennään saunaan. Ukko on tietty niin tinassa ettei sillä ota ota edes eteen. Minä tietty hemostun. Pistämme pystyy pienen painimatsin.Saan mustan silmän. Ajan ukkoa kirveen kanssa takaa. Se hyppää veneeseen ja hukkuu sepalus auki. Hyvää juhannusta kaikille. Ja muistakaa olla kiltisti.
 

Yhteistyössä