DNA:n mokkulassa palaa vihreä valo (hyppää kännykkäverkkoon)

Tarkottaako se sitä? :o Millanen sun mokkula on? Onko se tollanen Nokian vaiko minkälainen?

Mä en oo koskaan kiinnittäny huomiota siihen et ne värit vaihtelee... Eikai siihen pysty vaikuttamaan? Huonot yhteydet? Taijotain...

Meillä teki samaa ja huoltoonhan se meni. liikkeeseen vietiin kaks kertaa mukamas päivitykseen kunnes se poika tokalla kerralla sano heti rikkihän tämä on. Tapeltiin sen mokkulan kanssa 5 päivää ja huollossa oli puoltoista viikkoa. Nyt odottelen Dnalta vastausta miten meinaa hyvittää kun ilmoitin tosta ajasta en muuten maksa latiakaan. Asiakaspalveluun tuli soitettua sen 20 kertaa ja joka kerta hermo meni kun eihän ne oikeesti osaa siellä neuvoa. Nyt tuli toi uus mokkula ja sanoin jos ei toimi lähdetään purkamaan sopimusta heti.

Siellä aloitus sivulla kun tulee se kuutio missä näkyy mikä verkko käytössä. Ennen kun yhdistää sieltä otat auki valinnat ja pitäisi näkyä myös kohta verkonvalinta ja sinne klikkaat sisälle ja valitset minkä verkon haluat ensisijaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Miten saan sen pysymään 3G-verkossa ja toimimaan kunnolla? Tuo toinen puoli on tosi hidas.

Samoja kokemuksia, Mulla on kaksi mokkulaa DNA:lta, ja molemmat ovat toimineet ihan ok pari vuotta paitsi viime kuukausina, toinen on UMTSin sijaan on lähes aina EDGEssä, mitä ei ole aiemmin tapahtunut tyypillisimmissä käyttöpaikoissa.

Lisäksi nopeustestin tulokset ovat ihan muuta kuin mitä mitattu, siis siihenkään ei voi enää luottaan. Laitoin muutaman kerran yhden tähden arvosteluksi, ja kas pääsin asiakastyytyväisyyskyselyyn.

Verrattiin kollegojen kanssa mittaustuloksia eri operaattoreille, ja taitaa valitettavasti olla niin että DNA:sta vaihtamalla tällä hetkellä mobiilinetti paranee!! DNA:n managerit taitavat olla juurikin Virtasen bändin vanhoja!

Ennen mokkulan upload oli samaa luokkaa kuin download eli hyvä, nyt on aina allta puolet ja kun työmokkulalla on oikea tarve olla hyvä.

Mitähän DNA:lla oikein on tapahtunut?

Saako mitenkään muutettua DNA mokkulan vihreätä valoa siniseksi? koska olen itse yrittänyt mutta mikään ei toimi. kaksikerroksisen talon alakerrassa olevassa koneessa on sininen valo, mutta miksi ei yläkerrassa??? Ihmettelenpähä vaa.

DNA:n mokkulasta, eli Nokia Internet Modemista klikkaa ensin Asetukset (se jakoavaimen kuva) -kohtaa (huom. yhteys tulee olla katkaistu ennen tätä). Sieltä löytyy Verkkoasetukset, josta voi valita operaattorin (DNA 3G) ja verkkotyypiksi pelkän 3G:n. Sitten vain tietojen tallennus ja takaisin nettiin. Vihreä valo on nyt stabiili sininen ja yhteys pelaa! :)

Meillä pitäs palaa vihreä valo koko ajan. Sininen ei toimi kunnolla sitä vähää,vaan pätkii koko ajan ja mokkula hankittu ajat sitten,joten asetuksetkaaan ei auta yhtään.

Uusimmat

Yhteistyössä