Auttakaa tolloa, langaton modeemi-asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stupid
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stupid

Vieras
Meil on pöytäkone ja siinä normi soneran liittymä. Sit meil on läppäri mokkulalla. Asutaan korvessa, joten mokkula toimii gprs-verkossa eli on saakelin hidas. Mulle ei tarjottu edes muita vaihtoehtoja kun tilasin mokkulaa ja selitin et ei asuta 3g verkossa. Nyt yks kaveri sanoi, että miks en ottanu langatonta modeemia???? Hä? En mä tienny, tajunnu. Miten sellanen käytännössä toimii ja onks se ihan toimiva juttu kun on läppäri valmiina? En tajua mitään...

Ei kai sitä uutta modeemia tarvitse, jos entinen on hyvä ja toimiva. Ostatte vaan sellaisen langattoman reitittimen, joka liitetään modeemiin kiinni niin pääsette halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Ei kai sitä uutta modeemia tarvitse, jos entinen on hyvä ja toimiva. Ostatte vaan sellaisen langattoman reitittimen, joka liitetään modeemiin kiinni niin pääsette halvemmalla.

Just tätä mä meinaan eli kerro ihan suomeks miten se laitetaan. Eli laitan jonku jutun kiinni tän pöytäkoneen modeemiin ja sit mun läppäri toimii?

Alkuperäinen kirjoittaja stupid:
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:

Just tätä mä meinaan eli kerro ihan suomeks miten se laitetaan. Eli laitan jonku jutun kiinni tän pöytäkoneen modeemiin ja sit mun läppäri toimii?

No ensiksi sun läppärin on tuettava wlan-yhteyttä (langatonta). Ostat reitittimen ja kytket sen modeemissa olevaan porttiin kiinni. Sen jälkeen katsot ostamasi reitittimen käyttöohjeista, miten edetään. Yleensä siellä on mukana cd, jossa on helppokäyttöinen asennusohjelma. Myös näin voit asentaa yhteyden: http://www.elisa.fi/asiakastuki/index.cfm?o=1990.04

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä