DNA:n laskutus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teille tullut laskut ihan normaalisti? Mulla on yleensä eräpäivä kuun lopussa, muttei ole edes laskua vielä tullut. Samaa sanoi mun äiti, hänkään ei ole laskua saanut...

Ja tiedän, että sen takia ei jää tulematta, että olisi niin pieni. 60-70?:n laskua odottelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Mulle tuli toissakuun lasku vasta viikko eräpäivän jälkeen. Syytin kyllä postia.

Mä en kyllä postin piikkiin tätä laita, koska mun äiti sanoi samaa, ettei hällekään ole lasku tullut. Ja ihan eri paikkakunnillakin asutaan. Mun äidillä eräpäivä yleensä kuun alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Mulle on tän vuoden puolella alkanut tulemaan kahden kuukauden laskut yhdessä laskussa.
Muksut tainnut sen verran vähemmän puhua nyt tänä vuonna.

No mulle tulee joka kk. En ole ainakaan vaihtanut laskutusrytmiä enkä muuta. Ja tosiaan laskukaan ei ole ihan pieni, oma liittymä 40?, netti 20? ja lapsilta muutama euro. Eli sen 60-70? pitäis lasku olla.

Mulla oli jotain laskutusongelmia, joten jäi useampi lasku välistä. Lopulta laskun summa oli yli 1000e kun sain sen. Valitin etten voi maksaa noin isoa yhtäkkiä, niin sain viikon lisää maksuaikaa

Yhteistyössä