P
paniikissa
Vieras
meillä miehen kanssa kummallakin saunalahden liittymä. aina ollaan laskut hoidettu ajallaan, mutta nyt kummallekaan ei ole aikoihin tullut laskua. molemmille sitten tuli tekstiviesti että on laskuja maksamatta jne. mies sit soitti saunalahdelle josta käskivät mennä omasaunalahteen tarkistamaan tilanteen kun sieltä saa kuulema laskut tilattua ja asiat hoidettua. lähdettiin kuitenkin reissuun ja mies sanoi puhelun yhteydessä, että ollaan lähdössä reissuun ja sieltä sanottiin, että asia ok ja palataan parin viikon päästä.
kun tultiin kotiin, niin mua odotti laatikossa perintätoimiston kirje jonka eräpäivä oli mennyt alkuviikosta!! oon kun kissa pistoksissa, mitä tässä on tehtävissä?? maanantaina tietenkin soitan sinne ja selitän tilanteen, mutta kirjeessä lukee että tuomion hakemisesta aiheutuu teille vähintään 210euron oikeudenkäyntikulut!!!!
apua, mä oon ihan paniikissa....
kun tultiin kotiin, niin mua odotti laatikossa perintätoimiston kirje jonka eräpäivä oli mennyt alkuviikosta!! oon kun kissa pistoksissa, mitä tässä on tehtävissä?? maanantaina tietenkin soitan sinne ja selitän tilanteen, mutta kirjeessä lukee että tuomion hakemisesta aiheutuu teille vähintään 210euron oikeudenkäyntikulut!!!!
apua, mä oon ihan paniikissa....