<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Minusta tuli intohimoinen Beatles-fani 9 vuoden kypsässä iässä. Omistin jossain vaiheessa elämääni suuren osan heidän levyistään (vinyylejä).

Kun Lennon murhattiin niin luokkani pojat (oltiin yläasteella tuolloin) olivat varsin osaaottavia, arvelivat minun nääntyvän suruun. No, tuli siinä kieltämättä useampi yö huonosti nukuttuakin, jotenkin kai kuolema oli tuossa iässä vielä niin vieras ajatuksenakin että minua ihan palelsi! Olin elätellyt toiveita että näkisin joskus vielä Beatlesit yhdessä lavalla.

The Beatles - I 've just seen a face
http://www.youtube.com/watch?v=SbKGsEK_T9g&feature=related

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22770871:
Saisit olla täällä Ranena niin voisin aina olla VARMA siitä kuka Buddy täällä milloinkin on.
No, kuittaan nyt sitten tähän kaikki nuo tämän ketjun "Buddyt" .

Eikä kait missään muissakaan ole anyBuddy häiriköinyt - vai onko jokuBuddy?

Lisäksi: Kyllästyttää raneilu. Tuo Randomi Buddy olisi paljon parempi vaihteeksi. Olisin jo vaihtanutkin, jos sen itse olisi voinut tehdä.

Viimeksi muokattu:
äiti 44 v
No, kuittaan nyt sitten tähän kaikki nuo tämän ketjun "Buddyt" .

Eikä kait missään muissakaan ole anuBuddy häiriköinyt - vai onko jokuBuddy?

Lisäksi: Kyllästyttää raneilu. Tuo Randomi Buddy olisi paljon parempi vaihteeksi. Olisin jo vaihtanutkin, jos sen itse olisi voinut tehdä.
Ei täällä kukaan Buddyna ole häiriköinyt tai väärällä nikillä esiintynyt, kyllä minä varmaan nopeasti huomaisin jos tyyppi nikin takana muuttuisi. Ainakin siis tässä ketjussa huomaisin, muutoinhan en sinusta mitään tiedä.
Jos Rane ahdistaa niin palaa kaikin mokomin Buddyksi, sen verran miehelle voidaan vapautta ja liikkumatilaa suoda että itse saa nikkinsä valita :D

Kummallisen mahdotonta ilmeisesti on tuo nikin vaihtaminen...

The Beatles - Blackbird
YouTube - The Beatles - Blackbird

äiti 44 v
Voi miten ihana kaunis kappale on tuo Beatlesien Blackbird! Kuuntele Buddy kuuntele, vaikka mitään muuta et tästä Beatleslistasta ehtisi kuunnella!!!!! MUTTA BLACKBIRD SUN PITÄÄ KUUNNELLA!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22771075:
Voi miten ihana kaunis kappale on tuo Beatlesien Blackbird! Kuuntele Buddy kuuntele, vaikka mitään muuta et tästä Beatleslistasta ehtisi kuunnella!!!!! MUTTA BLACKBIRD SUN PITÄÄ KUUNNELLA!!!!!
Ni sinäpä nyt herkäksi herkesit. Mustarastaan laulusta ei kyllä voi erehtyä.
Et sitten pehmoillutkaan vielä tarpeeksesi.

Jollain mustalla ja erikoisella tässä sitten kait pitäisi koittaa nokittaa: Daniel Lanois: Black Hawk.
YouTube - Daniel Lanois - Blackhawk

[ DL:lla on aina kadehdittavan pätevät kitarasyhsteemitkin.]

Viimeksi muokattu:
äiti 44 v
Daniel Lanois, enpä ole aiemmin tainnut kuullakaan mutta riittävän ruma äijä kiitos vaan! Pitää myöhemmin katsoa Wikistä että mikä se tämä on miehiään.

Olisin itsekin jo Beatlesin jättänyt tältä erää mutta en tiennyt mihin suuntaan lähtisin. Näytäpä sinä Buddy vähän aikaa tietä niin minä käväsen taas elukoiden kanssa naapureiden aitatolpilla!

Randomi Buddy
Daniel Lanois on ennenkaikkea musiikin tuottaja. Biisin fiilisten ja musiikillisten elementtien arkkitehti ja muusikoiden sparraaja. Tähän tapaan:
[video=youtube;naBoj1STVSY]http://www.youtube.com/watch?v=naBoj1STVSY[/video]

Yhteistyössä