<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
No ei ikinä!!! Aivan onneton tuo Sherylin Rock'n'Roll. Kuten tuolla jo aiemmin sanoin niin joku Joan Jett tai Suzi Quatro voivat kilpailla melkolailla miesten kanssa mutta siinäpä ne sitten oli. No Tina Turnerkin on uskottava.

Sherylin äänihän sortuu heti alkumetreillä.

Led Zeppelin - Rock'n'Roll

YouTube - Led Zeppelin- Rock And Roll (STUDIO VERSION)

Ei se aina riitä että nainen on kaunis. Joskus ihmisellä vain yksinkertaisesti on pakko olla kivekset ja riittävä testosteronituotanto, että voi laulaa jonkun laulun. Sen pituinen se tasa-arvo.
 
Randomi Buddy
Äänessä on tarkoituskin olla rosoa.

Ja taidat unohdtaa, että minulla on riittävä testosteronituotanto omasta takaa, niin että pidän erityisesti ja nimenomaan naisista.

Sherylilla on bändissään myös erittäin kyvykäs kitaristi, kuten muusikkoutta muutenkin.
 
äiti 44 v
Äänessä on tarkoituskin olla rosoa.

Ja taidat unohdtaa, että minulla on riittävä testosteronituotanto omasta takaa, niin että pidän erityisesti ja nimenomaan naisista.

Sherylilla on bändissään myös erittäin kyvykäs kitaristi, kuten muusikkoutta muutenkin.
Ei siinä sori vaan rosoa ollut (tai siitä en puhu) vaan ääni oli heikko, särkyi/ huojui. Olen itsekin ottanut laulutunteja että kuulen kyllä milloin ääni ei vain yksinkertaisesti riitä. Sheryl Crown ääni ei ole tuohon riittävän raaka! Ei ole kuten Pate Mustajärvellä! Tosin tiedä häntä pystyisikö sekään tuon laulamaan.

Die Toten Hosen - Alles Aus Liebe

YouTube - Die Toten Hosen - Alles aus Liebe

Sinun testosteronisi voi olla syy siihen miksi haluat itsepintaisesti uskoa että tuon naisen ääni riitti tuohon lauluun mutta ei se riittänyt. Siinä olisi pitänyt olla voimaa ja räkää mutta ei ollut.

Tätä biisiä (linkki tuolla välissä) minä rakastan, voi johtua kyllä muutamista henk. koht. jutuistakin. Mitä tykkäät? Tässä on räkää ja testosteronia!
 
äiti 44 v
Muistin sen naislaulajan nimen tietenkin heti kun laitoin koneen kiinni. Hän on Joss Stone. Sitä paljasjalkaesitystä en tuubistä hetikohta löydä (ehkei siellä olekaan, TV:ssä sen näin) mutta on tuubissa monta muuta hyvää. Esim. seuraava:

http://www.youtube.com/watch?v=uHom92wOnFY&feature=related

Ja kitaristikin on maailman huippua :)

Jeff Beck and Joss Stone - People Get Ready
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22742135:
Muistin sen naislaulajan nimen tietenkin heti kun laitoin koneen kiinni. Hän on Joss Stone. Sitä paljasjalkaesitystä en tuubistä hetikohta löydä (ehkei siellä olekaan, TV:ssä sen näin) mutta on tuubissa monta muuta hyvää. Esim. seuraava:

YouTube - Jeff Beck and Joss Stone - People get ready

Ja kitaristikin on maailman huippua :)

Jeff Beck and Joss Stone - People Get Ready
.
 

Yhteistyössä